Głęboko nawilżające serum z kwasem hialuronowym GlinSkinCare

Moja skóra reaguje bardzo dobrze na produkty marki GlinSkinCare. Postanowiłam więc wypróbować kolejny kosmetyk. Padło na serum. Jestem świeżo po kuracji kwasami więc dodatkowa warstwa nawilżenia która zadziała nieco głębiej idealnie wpasowuje się w moją pielęgnację.


Ciemna buteleczka z pipetka przypadła mi do gustu. Uwielbiam tego typu kosmetyki i zawsze chętnie po nie sięgam. Dozowanie jest bardzo łatwe możemy idealnie wyliczyć ilość kropel które zamierzamy nałożyć. U mnie jest to 2-3 krople. Produkt jest bardzo wydajny i świetnie się rozsmarowuje. Bezpośrednio po aplikacji jest lepkawy ale szybko się wchłania i nie pozostawia po sobie najmniejszego śladu.


Odkąd zaczęłam go używać moja skóra się nie przesusza, jest bardziej sprężysta i nawodniona. Kondycja skóry poprawiła się znacznie zwłaszcza na policzkach i wokół ust. stosuje je od 2 msc. Jestem zadowolona i serdecznie polecam. Znajdziecie to serum na stronie http://diagnosis.pl/ oraz wielu innych miejscach stacjonarnie lub online.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.