Pielęgnacja dłoni i paznokci w domu.

Z marką Indigo zaprzyjaźniam się coraz bardziej. Zaczęłam od lakierów hybrydowych które poleciła mi koleżanka. Obecnie polubiłam się również z ich pielęgnacją która jest w okresie jesiennozimowym jeszcze bardziej potrzebna moim dłoniom.

Pielęgnacja dłoni i paznokci w domu z marką Indigo

Serum z mirrą to intensywnie regenerujący olejek do skórek i paznokci dostępny w dwóch wariantach ; słoiczku z pipetką i penie. Obecnie korzystam z pierwszej bardziej klasycznej wersji gdyż jest ona dla mnie wygodniejsza i bardziej trafia w mój gust. Po ponad dwutygodniowej kuracji stwierdzam iż ma on również właściwości przyśpieszające wzrost płytki paznokcia. Lubię aplikować go wieczorem zaraz przed snem ale czasem powtarzam aplikację również w ciągu dnia. Póki co sprawdza się świetnie i jest bardzo wydajny.
Pielęgnacja dłoni i paznokci w domu z marką Indigo

Drugim ulubionym produktem który z pozoru wygląda dość podobnie jest oliwka Indigo Seventh Heaven. Świetnie odżywia i natłuszcza skórki. Używam jej rzadko. Głównie po zrobieniu nowego manicure hybrydowego gdyż po bezpośrednim ściąganiu hybryd acetonem powierzchnia wokół paznokcia jest bardzo sucha i wymaga natychmiastowego ratunku. Ma przepiękny zapach który długo się utrzymuje.

Pielęgnacja dłoni i paznokci w domu z marką Indigo

Ostatnim ulubionym kosmetykiem pielęgnacyjnym jest krem do dłoni Raspberry Love również marki Indigo. Jest mały, poręczny, posiada wygodną w użyciu pompkę. Idealny do torebki, plecaka ale również do użytku domowego. Ma bardzo odżywczą formułę która szybko się wchłania i świetnie nawilża przesuszoną skórę dłoni. Zapach jest cudowny. Utrzymuje się nawet kilka godzin jeśli nadmiernie często nie myjemy dłoni. Jestem w nim absolutnie zakochana! Dzięki temu kosmetykowi polubiłam kremowanie ;-)

Pielęgnacja dłoni i paznokci w domu z marką Indigo
Koniecznie dajcie znać czy znacie hybrydy i kosmetyki tej marki oraz jak wygląda wasza pielęgnacja dłoni i paznokci w domu. Jestem bardzo ciekawa czy przykładacie się w tej kwestii czy zupełnie tego nie potrzebujecie do szczęścia.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.