Catrice HD Liquid Coverage- płynny podkład. + makijaż.

Niedawno pokazałam wam moje skromne zakupy kosmetyczne w których między innymi znalazł się płynny podkład Catrice HD Liquid Coverage. Trzeba przyznać, że odkąd się pojawił robi niezłą furorę w sieci. Widziałam go na wielu blogach, filmikach YouTube.  

Catrice HD Liquid Coverage płynny podkład HD.

Podeszłam do niego z wielką nadzieją. Mój kolor to 020 Rose Beige (dostępny w czterech kolorach). Muszę przyznać, że nie jest on jednak różowy jak można byłoby wnioskować po nazwie. Kolor w 100% jest ciepły beżowy. Odcień 010 jest cały czas wyprzedany w moim mieście i z tego co zdążyłam się zorientować nie przychodzi w nowych dostawach. Oznacza to tylko jedno - cieszy się olbrzymią popularnością i pewnie jeszcze przez dłużysz czas będzie go bardzo trudno kupić. Nie zamierzam się jednak poddawać ;-)

Catrice HD Liquid Coverage płynny podkład HD.
http://www.me-melanie.at/2016/07/catrice-hd-liquid-coverage-foundation.html

Opakowanie szklane, solidne i bardzo ciężkie przypomina kosmetyk z wyższej półki cenowej. Mieści 30ml płynnego podkładu a jego cena wacha się w granicy 28-30zł. Ja swój kupiłam na promocji -40% więc miałam okazję kupić go w jeszcze lepszej cenie. Szybka i łatwa aplikacja za pomocą wygodnej w użyciu pipetki bardzo do mnie przemawia. Zapewnia dużą oszczędność produktu który po wyciśnięciu marnuje się. Wystarczy 2-5kropli na idealne pokrycie twarzy i szyi. Zapach Catrice HD Liquid Coverage jest delikatny, słodki i lekko pudrowy ale nie wyczuwa się go po nałożeniu na skórę. Konsystencja jest bardzo płynna, szybko nakłada się za pomocą czarnego jajeczka BeautyBlender (moje ulubione). Nie wchodzi w pory i zmarszczki, szybko zastyga ale nie pozostawia uczucia ściągnięcia.  Wystarczy cienka warstwa by przykryć wszelkie plamy i przebarwienia oraz niewielkie zmiany jak np. krostki, blizny. Efekt można stopniować jednak wydaje mi się, że zdecydowana większość pozostanie już przy jednej warstwie która według mnie jest zadowalająca. Utrzymuje się bez zarzutu około 10-12 godzin na skórze normalnej w kierunku suchej ( w moim przypadku lekko starł się tylko na nosie który często dotykałam).  Nie wymagał pudrowania. Świecenie które występuje po kilku godzinach jest lekko błyszczące, nie tłuste- wystarczy odbić na chusteczkę lub bibułkę matującą. Świetnie sprawdza się do zdjęć i przed obiektywem kamery jednak nie jest to podkład który mogłaby mieć na sobie Panna Młoda ale w duecie z dobrą bazą i fixerem sprawdziłby się na zwykłych imprezach i wyjściach.

Catrice HD Liquid Coverage płynny podkład HD efekt przed i po użyciu z lampą  i bez użycia lampy.
zdj.bez użycia lampy w naturalnym świetle dziennym.

Recenzja Catrice HD Liquid Coverage płynny podkład HD efekt przed i po użyciu z lampą  i bez użycia lampy
zdj.bez użycia lampy w naturalnym świetle dziennym.

Recenzja Catrice HD Liquid Coverage płynny podkład HD efekt przed i po użyciu z lampą  i bez użycia lampy
zdj.bez użycia lampy w naturalnym świetle dziennym.

Recenzja Catrice HD Liquid Coverage płynny podkład HD efekt przed i po użyciu z lampą  i bez użycia lampy. Makijaz Catrice HD Liquid Coverage płynny podkład HD
 zdj.z użyciem lampy

Opis producenta.

"Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin.  Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!"


Podsumowując... Catrice HD Liquid Coverage bardzo mnie zaskoczył. Oczywiście na plus! Uważam, że to jeden z lepszych podkładów które miałam okazję używać w tym roku a byłoby ich naprawdę sporo. Będę polować na jaśniejszy odcień gdyż ten jest dla mnie ciut za ciemny i odznacza się jeśli dzień wcześniej nie zaaplikuję sobie samoopalacza. Jeśli chodzi o inne sprawy techniczne nie mam do niego zastrzeżeń. Plus za piękne opakowanie którego nie powstydzimy się trzymając na wierzchu toaletki. Obecnie mój numer jeden jeśli chodzi o drogeryjne podkłady! Polecam wypróbować :-)
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.