VICTORIA VYNN - Baza, Top i lakier hybrydowy 028 Pastel Mint

Od momentu w którym na moich paznokciach pierwszy raz zagościła hybryda jestem jej największą fanką. Temat paznokci staje mi się coraz bliższy. Zaczęłam szkolić się w temacie. Mam za sobą już pierwsze kursy i powiem wam szczerze, że malowanie i zdobienie dłoni sprawia mi coraz to więcej przyjemności. Do tej pory używałam głownie lakiery hybrydowe Semilac, NeoNail i Indigo. Dzięki uprzejmości VICTORIA VYNN dziś mogłam spróbować czegoś nowego. Jak zawsze tworzenie nowych "stylizacji" paznokciowych dało mi dużo radości. Zawsze żałuję jednak, że nie mam trzeciej ręki by móc w pełni sfotografować swoje "dzieło".


Niestety moje skórki, jak i stan paznokci pozostawiają wiele do życzenia dlatego wybaczcie i skupcie swoją uwagę na przepięknym głębokim kolorze Pastel Mint na który postawiłam tym razem. Dla mnie jest to najpiękniejszy jasny kolor z jakim spotkałam się do tej pory. Aby całość nie była zbyt nudna postanowiłam skorzystać z naklejki wodnej. Top i baza również pochodzą z firmy VICTORIA VYNN.


Baza i Top dostępne są w cenie 28zł/szt. -można je kupić również w zestawie. Lakiery na stronie producenta sprzedawane są w cenie 35zł /szt. Pojemność 8ml. Po szybkim przeglądzie stwierdzam, że wybór kolorów jest bogaty i już mam co najmniej sześć na swojej wish list.
Jeśli chodzi o pędzelek jest dość krótki a jego grubość określiłabym jako średnią. Fajnie się nim operuje choć nie jestem przyzwyczajona do takiego kształtu. Nie mniej jednak jak na pierwszy raz wyszło mi całkiem dobrze. Bardzo podoba mi się konsystencja tych produktów. Nie jest ani bardzo gęsta ani zbyt lejąca. Pigmentacja hybrydy jest zadowalająca. Wystarczą maksymalnie dwie warstwy aby idealnie pokryć płytkę paznokcia.


W przyszłości mam nadzieje stworzyć dla was więcej ciekawszych stylizacji paznokciowych. Potrzebuję jednak albo modelki która poświęci mi swój czas albo fotografa który uwieczni dla mnie efekt końcowy na zdjęciach. Koniecznie dajcie znać czy używacie hybryd a jeśli tak to po jakie marki sięgacie najczęściej ;-)

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.