VICTORIA VYNN- 004 Midnight Pearl + opinia Baza, Top i Pure Alco Remover

Niestety... nie udało mi się uratować paznokci po jednorazowej przygodzie z żelami. Musiałam ściąć je maksymalnie i dać im rosnąć na nowo. Z tej okazji na poprawę humoru postanowiłam sobie zrobić nowy jaśniejszy manicure który nie będzie aż tak rzucał się w oczy. Oprócz tego udało mi się też wdrożyć nową pielęgnację dłoni o której napisze niebawem.
Moja stylizacjia VICTORIA VYNN- 004 Midnight Pearl lakier hybrydowy

Wybrałam lakier hybrydowy VICTORIA VYNN - 004  Midnight Pearl czyli lekka różowa -brzoskwinka o perłowym wykończeniu. Idealnie współgra z kolorem moich dłoni. Dodatkowo dołożyłam sobie naklejki wodne aby urozmaicić całość stylizacji.

Baza, top i lakier hybrydowy VICTORIA VYNN- 004 Midnight Pearl
Moim zdaniem wyszło bardzo uroczo i schludnie a co najważniejsze dłonie wyglądają na zadbane i krótkie paznokcie nie rzucają się aż tak w oczy na czym mi zależało.

Hybrydowa stylizacja z VICTORIA VYNN- 004 Midnight Pearl

BAZA I TOP VICTORIA VYNN bardzo miło mnie zaskoczyły. Początkowo obawiałam, się że seria delikatniejszych produktów hybrydowych nie sprawdzi się na tak kapryśnej płytce jak moja. Nic bardziej mylnego! Baza świetnie wiąże ze sobą wszystkie warstwy , które nie zlewają się po skórkach i nie tworzą nieestetycznych zacieków. Top pięknie nabłyszcza i utwardza całość. Efekt utrzymuj się bardzo długo u mnie było to 2 tyg. Dodam jeszcze, że w pracach domowych nie stosuje rękawiczek ochronnych i moje dłonie narażone są na ciągły kontakt z środkami chemicznymi.

Delikatny nie inwazyjny płyn do usuwania hybrydy VICTORIA VYNN

PURE ALCO REMOVER bez acetonu o pojemności 1000ml wprawdzie nie stał się moim ulubionym produktem ze względu na wydłużony czas który musimy poświęcić usuwaniu lakieru ale z pewnością warto będzie się z nim zaprzyjaźnić. Jest delikatniejszy i mniej inwazyjny. Zauważyłam jednak, że sprawdza się tylko przy lakierach VICTORIA VYNN.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.