Clarins Skin Illusion nr 110 Honey.

Od ponad roku moim ulubionym podkładem na co dzień jest Clarins Skin Illusion z SPF 10.  Świetnie nadaje się do skóry normalnej i suchej czyli takiej jak moja. Ma ładne rozjaśniające wykończenie a jego krycie jest wystarczające na moje codzienne potrzeby.

Clarins Skin Illusion podkład jak druga skóra nr 110 Honey

Podkład przyciągnął mnie do siebie bardzo eleganckim opakowaniem i nienagannymi opiniami na stronie douglas. Postanowiłam go wypróbować i zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Buteleczka jest szklana, ciężka posiada wygodną pompkę która dozuje idealną ilość produktu. Zakrętka jest bardzo elegancka i metalowa. Wszystko to sprawia, że kosmetyk wygląda bardzo elegancko i wiemy za co płacimy. Zapach jest przyjemny lekko ogórkowy ale nie przeszkadza nam w codziennym noszeniu. Konsystencja Clarins Skin Illusion jest bardzo lekka, wręcz niewyczuwalna na skórze. Jest bogata w ekstrakty roślinne i koktajle minerałów które świetnie pielęgnują skórę. Za  30ml zapłacimy w cenie regularnej 175zł .

Clarins Skin Illusion nr 110 Honey przed i po użyciu podkładu. Prawda, że wygląda jak druga skóra?
Jeśli chodzi o efekty na mojej buzi spełnia moje oczekiwania. Spokojnie utrzymuje się w nienaruszonym stanie 8 godzin. Jest bardzo komfortowy bo nie czujemy go w ciągu dnia. Zgodnie z tym co obiecuje producent jest jak druga skóra. Po chwili staje się wręcz niezauważalny. Nadaje się również dla dojrzałej cery która potrzebuje bardziej nawilżających i rozświetlających podkładów.
Moim zdaniem za jego jedyny minus możemy uważać wysoką cenę ale warto polować na rabaty które często pojawiają się w sklepie, Internecie czy też gazetach. Clarins Skin Illusion  to zdecydowanie mój ulubiony fluid dzienny.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.