Jak spędziłam sobotnie popołudnie. "Blogerki witają jesień"

Przyznam się szczerze, że w nadal trwającym sezonie ślubnym niechętnie wychodzę na spotkania czy imprezy... ale gdy tylko dowiedziałam się, że moje kumpele organizują mały "spędzik" dla blogerek nie mogłam odmówić wzięcia w nim udziału!


Zebrałyśmy się (prawie) w komplecie. Gościła nas restauracja "Konfitura" która znajduje się na ul. Słowackiego 8 w Rzeszowie. Zdecydowanie jest to jedno z tych miejsc które odciska się znacząco na kulinarnej mapie miasta. Ja z czystym sumieniem polecam to miejsce. Chętnie do niego zaglądam nie tylko z blogerkami ale również z najbliższą rodziną.




Oprócz smakowitych przekąsek, dań, sałatek udało nam się skosztować również regionalnego piwa, smacznych drinków, herbat itd. Spotkanie umiliła wizyta przedstawicielki marki Indigo która oprócz wspaniałych upominków opowiedziała nam o manicure hybrydowym i higienie pracy w zawodzie kosmetyczki/manikiurzystki.



Spotkanie zaliczam do bardzo udanych. Miło było spotkać koleżanki które dzielą te same zainteresowania i te których nie widzieliśmy całe lata.



Niedługo zapraszam na drugą część wpisu w której zaprezentuję upominki które otrzymałyśmy od naszych patronów- a było ich naprawdę sporo :)


xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.