Benefit Cosmetics tusz Roller Lash.

Wakacje sprzyjają testowaniu nowych kosmetyków. Produkty "Beauty to go" dostępne w Sephora są idealne nie tylko na podróż ale również po to aby sprawdzić dany kosmetyk zanim kupimy go w pełnowymiarowym opakowaniu.
Chrapkę na Roller Lash miałam od dawna ale cena zwaliła mnie z nóg i szybko porzuciłam myśl o zakupie... Przyznam szczerze, że niechętnie wydaję majątek na ten właśnie kosmetyk. Według mnie mascary szybko tracą swoje właściwości i zasychają tak więc gdy zobaczyłam miniaturę za mniej niż połowę normalnej ceny musiałam go mieć !



4g to koszt 55zł. Pełnowymiarowe opakowanie zawiera 8,5 g i cena sięga 135zl! Nigdy nie skusiłabym się na niego bez przetestowania na rzęsach a wiadomo, że grzebanie sobie na oku testerem nie jest zbyt higieniczne więc ta opcja nie wchodziła w grę w moim przypadku.



Szczoteczka Hook ‘n’ Roll™ nie sprawia wrażenia specjalnie wyjątkowej jednakże już po pierwszym użyciu 90% osób się w niej zakocha - jestem o tym przekonana!
Niesamowicie ładnie rozdziela rzęsy, pogrubia, unosi je tworząc efekt ładnego podkręcenia i zniewalająco seksownego spojrzenia. Efekt utrzymuje się cały czas, bez osypywania i kruszenia.


Zawiera prowitaminy B5 oraz seryny - czyli składniki które są znane ze swoich właściwości pielęgnacyjnych i odżywczych dzięki czemu nasze rzęsy będą nie tylko ładnie pomalowane ale również zadbane.


Myślę, że efekt przed i po mówi sam za siebie i nie potrzebuje więcej ochów i achów. Ja jestem w pełni zadowolona z efektu który daje mi Roller Lash i z pewnością jeszcze się na niego skuszę. Co wyróżnia go od innych tuszy którymi uzyskiwałam podobny efekt do tej pory? Nie tworzy efektu sztywnej, ciężkiej oblepionej produktem rzęsy która po nałożeniu nawet 2 warstw jest nadal tak samo miękka i sprężysta jak przed aplikacją. Domywam go bez problemu płynem micelarnym Garnier.



Obecnie nie dopatrzyłam się minusów... no może poza jego ceną choć na ten moment i ona wydaje mi się nieco uzasadniona.
xoxoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.