Yankee Candle - Egyptian Musk

Upalne lato to czas w którym królują u mnie zapachy cytrusowe, świeże i orzeźwiające. Egyptian Musk choć swoim przytłaczającym brązowym kolorem nie wpisuje się w klimat kolorowych wakacji również należy do rześkich zapachów które idealnie nadają się na upalne dni.  Nuta piżma, drzewa cedrowego i słodkiej wanilii może niektórym wydawać się lekko przytłaczająca ale dla mnie to jeden z tych nieoczywistych zapachów który zaskoczy nie jeden nos;-).


Świeca którą dziś pokazuję jest w najmniejszej pojemności i zakupiłam ją już dawno w sklepie Goodies.pl . Jak pewnie zauważyliście większość moich świec, wosków i innych zapachów pochodzi właśnie z tego sklepu. Znajdziemy tam bowiem bardzo bogatą ofertę świec i wosków YC ale również inne firmy jak Kringle Candle i Woodwick.



Nawet mała pojemność świecy starcza na bardzo długo. Plusem jest szklane wieko którym z łatwością  zgasimy płomień bez zadymiania pomieszczenia. Uwielbiam "Egipskie Piżmo " i jestem pewna, że jeszcze nie jeden słoik lub wosk przygarnę podczas kolejnych zakupów. Jeśli macie jakieś konkretne sugestie co do nowych zapachów YC które ostatnio wąchałyście piszcie śmiało. Mam zamiar zrobić naprawdę spore zamówienie! Czekam na wasze polecenia...

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.