SEPHORA The Mascara Volume, Length & definiction Ultra Black.

Przyznam szczerze, że nie chętnie sięgałam po kosmetyki marki SEPHORA gdyż na blogach które chętnie odwiedzam przed zakupami kosmetycznymi w poszukiwaniu nowych perełek nie docenia się ich i często pomijane są w recenzjach.
Do tej pory testowałam jedynie kredki do oczu z których byłam zadowolona ale nie na tyle aby zachęciły mnie do dalszych eksperymentów. Jako, że rozpoczynam swoją przygodę z perfumerią postanowiłam rozpocząć testowanie aby lepiej wczuć się w powierzone mi zadania.


Ostatnio w moje łapki wpadł tusz do rzęs Volume, length & definiction. Wizualnie bardzo spodobało mi się opakowanie więc podekscytowana jeszcze tego samego dnia postanowiłam go wypróbować. I tu pojawił się pierwszy problem.


Szczoteczka- klasyczna, średniej wielkości- jak wiecie nie bardzo lubię się z takimi wytworami. Zdecydowanie bardziej pasją mi silikonowe nawet te największe gdyż nie zbierają tak dużo produktu i lepiej wyczesują włoski. Całe szczęście przemogłam się i już po pierwszym pociągnięciu znów wróciłam do zachwytów.



Mascara świetnie wyczesuje i rozdziela włoski, docierając nawet do tych najmniejszych dzięki czemu mamy bardzo mocno widoczny efekt zagęszczenia bez niepotrzebnego sklejenia. Formułę tuszu wzbogacono woskiem karnauba dzięki czemu świetnie nakłada się nawet w kilku warstwach (ja mam dwie) uzyskując stopniowa objętość. Nie tworzy grudek, nie osypuje się i nie kruszy w ciągu dnia. Rzęsy są delikatne i sprężyste jak po dobrej hennie. Niestety nie sprawdzi się na łzawiących od alergii oczach gdyż szybko rozmazuje się pod wpływem kontaktu ze łzą czy inną wodnistą konsystencją. Tusz można zakupić w dwóch wielkościach 9ml za 59zł i 4ml za 25zł. Do dyspozycji mamy również dwa kolory : Black i Ultra Black.



Kosmetyk jak widać ma swoje plusy i minusy. Mnie zdecydowanie kupił zarówno swoim eleganckim i klasycznym opakowanie jak i efektem który uzyskałam na rzęsach. Już dawno nie testowałam produktu do makijażu który tak mocno by mnie zachwycił.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.