URODA-Melisa-Tonik bezalkoholowy do cery delikatnej, wrażliwej.

Melisa należy do jednych z bardziej lubianych ziół. Dlaczego? Jest łatwo dostępna, można posadzić ją w doniczce na balkonie/ ogrodzie, ładnie wygląda i pachnie. Oprócz wszystkich wcześniej wymienionych zalet ma też masę zastosowań. Ja najczęściej wykorzystuję ją do tworzenia pysznej herbatki/naparu który wypijam kilka razy w tygodniu przed snem. Dodatkowo w okresie letnim jest świetnym dodatkiem do schłodzonej wody.


Na kwietniowym spotkaniu blogerek marka Uroda obdarowała nas serią kosmetyków "Melisa". Moją uwagę przyciągnął od razu tonik bezalkoholowy do cery delikatnej. Włączyłam go do pielęgnacji już następnego dnia. Dziś z przykrością stwierdzam, że zużyłam jego ostatnią kroplę.

Największą zaletą kosmetyku jest na pewno jego wydajność. Stosowałam go prawie dwa miesiące dwa a czasem trzy razy dziennie. Z prawie 1/3 zrobiłam odlewkę dla koleżanki która chciała go przetestować. Zwykle podobne produkty wystarczały mi na maksymalnie 2-3 tygodnie.

Świetnie odświeża, chłodzi i przynosi ulgę zmęczonej skórze. Da się to zauważyć od razu. Nie trzeba czekać na efekty.
Nigdy wcześniej nie spotkałam się z podobnym uczuciem. Po nieprzespanej nocy jest dosłownie zbawieniem dla skóry!  Radzi sobie również z lekkim makijażem więc można zabrać go w podróż. Niewątpliwą jego zaletą jest na pewno niska cena 200ml płynu kosztuje bowiem średnio 7-8zł. Moim zdaniem sprawdzi się w przypadku skóry normalnej, suchej, naczyniowej  jak i dojrzałej.


Dla mnie to hit który pozostanie ze mną na lata! Już rozglądam się na nowym opakowaniem choć przede mną jeszcze jeden produkt do testowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.