CeraPlus Solutions płyn micelarny do cery naczynkowej oraz Ciało Plus Baby Solutions żel do mycia ciała i włosów.

 

Jak pewnie zauważyliście staram się sumiennie rozliczać z każdej otrzymanej rzeczy i pokazywać wam coraz to nowsze ciekawe produkty.  Marka CERA PLUS to u mnie nowość. Kosmetyki otrzymałam na spotkaniu blogerek w Krakowie(grudzień 2015). Dziś pora nieco przybliżyć wam dwa dobrodziejstwa które z łatwością można nabyć w aptekach za niewielką ilość pieniążków.






Żel do mycia ciała i włosów Baby Ciało Plus Solutions to produkt który możemy stosować u dzieci od 1 dnia życia. Mój syn do takich maleństw (już) nie należy ale jego skóra również wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Kosmetyk zawiera w swoim składzie ekstrakt z rumianku, olej sojowy, Panthenol i Witaminę PP dzięki czemu jego skóra jest delikatnie natłuszczona i odświeżona. Nie pojawiają się na niej przesuszenia a włosy są miękkie i pachnące. Produkt nie szczypie w oczy i jest bardzo wydajny dzięki pompce która wylewa idealną ilość produktu. Jedno naciśnięcie wystarcza na umycie całego ciała i włosów. Serdecznie polecam wypróbować.





Drugi produkt o którym zdecydowanie warto wspomnieć to płyn micelarny do cery naczynkowej Cera Plus Solutions. Jest równie wydajny, świetnie sprawdza się do przemywania twarzy o poranku jak i jako uzupełnienie wieczornego demakijażu. Zawiera w swoim składzie aloes, wodę z oczaru wirginijskiego oraz ekstrakt z kasztanowca dzięki czemu świetnie koi, wycisza i nawilża wrażliwą skórę. Pozostawia przyjemne uczucie odświeżenia które u mnie jest bardzo pożądane w tego typu produktach. Niestety pomimo jego wielu zalet nie jest w stanie pobić mojego nowego  ulubieńca o którym pisałam wam wcześniej---> tutaj.

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.