Vis Plantis Herbal Vital Care aloes + pantenol

Polubiłam testowanie płynów micelarnych. W ostatnim czasie zużyłam ich dość sporo dlatego przygotujcie się na kilka konkretnych recenzji. Opowiem wam które się sprawdziły się i używałam ich z przyjemnością a które stały się moim utrapieniem.


Vis Plantis Herbal Vital Care w wersji aloes + pantenol zużyłam jeszcze początkiem lutego. Wiedziałam, że chcę o nim napisać osobną notkę więc zachowałam sobie opakowanie. Kosmetyk bardzo przypadł mi do gustu więc pomyślałam, że fajnie będzie podzielić się moim odkryciem.


Buteleczka zawiera 150ml produktu i kosztuje w granicach 8zł- choć w Internecie można dostać ją za 4 z groszami. Płyn jest bardzo łagodny dla oczu i wrażliwej skóry. Nie posiada zapachu i nie wywołuje podrażnień. Idealny dla każdego typu skóry oraz dla osób noszących soczewki kontaktowe.  Dobrze zmywa makijaż, nie lepi się więc może posłużyć również jako tonik. Nie narusza bariery ochronnej skóry. Nie podrażnia spojówek zachowując pH.



Skład nie jest idealny ale na pewno należy do jednego z krótszych które widziałam w drogeryjnych płynach.

Aqua, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Polysorbate-20, Maltooligosyl Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Propylene Glycol, Aloe Barbardensis Leaf Juice,  Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium Edta, Dmdm Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate.

Patrząc na jego cenę i wydajność (posłużył mi około 2 miesięcy) jestem miło zaskoczona jego działaniem. Na pewno powrócę do niego w przyszłości a wam polecam sięgnąć po niego przy kolejnych zakupach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.