Kwietniowe spotkanie blogerek - Rzeszów. + upominki

To już ostatnie kwietniowe spotkanie w jakim miałam okazję uczestniczyć. Czas odsapnąć i wziąć się za testowanie kosmetyków. Zanim jednak to nastąpi zapraszam was na fotorelację, prezentację upominków no i oczywiście na blogi moich koleżanek "po fachu".



Ekipa:
1. Kornelia z Zakątek Rudej
2. Kornelia z Dziewczyna z Jasła
3. Kasia z Kolorowe Maliny
4. Gabi z Cosmetic Addiction
5. Asia z Encepencce
6. Paulina z Becoming Beautiful
7. Magda z Rainbow above me
8. Kasia z Pytu Pytu
9. Karolina z Nicenailsbykarola
10. Ania z Goldshinebeauty


Schadzka blogerska odbyła się nieopodal mojego domu w restauracji La Sueva na ul.3-maja. Pomimo, że spaceruję tamtędy codziennie nigdy wcześniej tam nie byłam.


Pizza, klimat miejsca jak najbardziej na plus. Oby więcej takich spotkań. Oprócz dobrze znanych mi twarzy pojawiły się też dwie nowe dziewczyny które mam nadzieje, że spotkam jeszcze nie jeden raz na swojej życiowej drodze.





Na koniec zapraszam was na prezentację upominków która zwykle wzbudza największe zainteresowanie.  Zdublowało mi się ostatnio parę kosmetyków więc na pewno zorganizuję dla was jakieś małe rozdanie.



















 CD






































xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.