Bio Soki od Ogrody Sabinu.

Odkąd pierwszy raz zasmakowałam sok domowej roboty kilkanaście lat temu przepadłam. Wiedziałam, że nie ma nic lepszego do picia... no może poza kawą. Zawsze chętnie sięgam po świeże soki, koktajle a do obiadu często sama przygotowuję świeże kompoty. 

najlepsze soki, ekologiczne soki, sok 100%

Zarówno mój mąż, syn jak i ja sama trzymamy się jednego musi być świeżo, zdrowo i smacznie. Uwielbiamy kolorowe napoje ale nie kupujemy tych którym motywem przewodnim składu jest barwnik, aromat i 10 x E w składzie. Wyjątkiem oczywiście jest popularna coco-cola, pepsi i sprite które idealnie pasują do naszych ulubionych drinków. Zawsze szukamy tej lepszej alternatywy dla domowych tworów dlatego cieszymy się, że mogliśmy poznać soki Ogrody Sabinu

żywność eco i bio, napój bio , sok bio , ogród sabinu

Naszym zdaniem to najlepsze soki dostępne na półkach sklepowych. Smakują i wyglądają jak te zrobione w domu. Jedyna różnica jest taka, że zawsze możemy wrzucić je do torby i zabrać ze sobą na spacer, wycieczkę a nawet do pracy nie brudząc przy tym połowy kuchni i siebie samego. 

dobry skład soków owocowych

Do tej pory wypróbowałam :
-Bio sok jabłkowy
-Bio sok z jabłek i aronii
- Bio sok z jabłek i czarnego bzu 
-Bio sok z jabłek i czerwonej porzeczki
i oczywiście polecam wam wszystkie choć uważam, że smak tego ostatniego jest Naaaaaaajlepszy ze wszystkich soków jakie piłam EVER!


żywność eco i bio, napój bio , sok bio , ogród sabinu

Jeśli tak jak ja cenicie sobie naturalność w produktach które podajcie swoim dzieciom i rodzinie zachęcam was do wypróbowania. Są fajną alternatywą dla tych sporządzanych własnoręcznie. Z tego co widziałam na stronie Ogrody Sabinu niedługo rusza ich sprzedaż online. Już nie mogę się doczekać aż złożę swoje pierwsze zamówienie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.