Moja niedziela z Hot Chocolate Kringle Candle.

Dzisiejszy dość przygnębiający, szary poranek zmusił mnie do tego abym uległa aromatowi słodkiego kakao, nakryła się kocem w jednej dłoni trzymając pilot a w drugiej ulubioną czarną kawę z mlekiem.


Po cichu liczyłam, że pogoda zmieni się wraz z ostatnim łykiem ale niestety... przeliczyłam się.

Wracając do tytułowej świeczki "Hot Chocolate" muszę przyznać, że jest całkiem przyzwoita. Pachnie jak ColaCao którym w przeszłości zaczynałam każdy dzień. 



Jest intensywna więc nie da się jej palić dłużej niż pół godziny w tak małym mieszkaniu jak moje ale dzięki temu możemy cieszyć się nią znacznie dłużej. Jest wydajna. Sprawdzi się w kuchni i salonie każdego łasucha. Może posłużyć jako dodatek do prezentu ale nie polecam jej dla osób które obecnie przebywają na diecie. Wywołuje wręcz nieposkromioną żądzę podjadania a nawet ślinotok.

Świece Kringle Candle znajdziecie w sklepie aromatowo.pl w cenie 12 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.