Kawa, ciasteczka i mnóstwo wolnego czasu.

Pewnie zauważyliście, że częstość dodawania postów ostatnio spadała. Nie da się ukryć, że pozostałam chwilowo bez sprzętu ale z dnia na dzień jestem już coraz bliżej zakupu nowości.Obecnie czekam na dostawę. Przed weekendem majowym powinnam być już w posiadaniu nowego cacuszka a tym czasem.... siadam i piję moją ulubioną czarną bez cukru.

mój sposób na relaks w ciagu dnia


W domu cisza. Aron od niedawna uczęszcza do żłobka co za skutkowało wszechobecnym porządkiem, obiadem sporządzonym na czas i tym, że z nudy chyba niedługo zacznę robić na drutach.
Ciasteczka Brześć Amonki

Moim najukochańszym czasoumilaczem jest kawa do której lubię sobie dołączyć odrobinę słodkości. Ostatnio chętnie sięgałam po ciasteczka Brześć; a dokładniej po Amonki


ciastka do kawy , najlepsze ciastka do kawy

Są kruche, smaczne i idealnie pasują do czarnej mocnej kawy. Uwielbiam ten rodzaj słodkiej przyjemności którą możemy fundować sobie każdego dnia. Oczywiście z umiarem. Znajdziecie je również w wersji cynamonowej która jest równie smaczna.
najlepsze ciastka do kawy

Zachęcam do śledzenia mnie w aplikacji Instagram. Jestem tam zdecydowanie najczęściej i najszybciej zamieszczam wszelkiego typu informacje. Link znajdziecie na pasku bocznym mojego bloga . 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.