Julimex -bielizna modelująca i akcesoria.

Niedawno doszła do mnie paczka z prezentem od firmy Julimex z którą spotkałam się również całkiem niedawno na blogerskim spotkaniu w Dębicy. Tym razem dostałam do sprawdzenia figi modelujące bezszwowe które mają modelować sylwetkę i być niewidoczne pod ubraniem. Dodatkowo otrzymałam kilka akcesoriów które mają ułatwić noszenie bielizny lub trochę ją podrasować. Jestem mile zaskoczona ofertą sklepu dlatego postanowiłam się z wami podzielić informacjami na temat tego co już mam.  




Figi modelujące to mój absolutny must have! Noszę je bardzo często, nawet na co dzień dlatego fajnie, że do mojej kolekcji dołączyła kolejna para.


Dopasowują się idealnie do naszych kształtów, lekko modelują sylwetkę i faktycznie nie odcinają się pod ubraniem. Oszczędzę wam jednak widoku moich obszernych pośladków ale nie wykluczam, że w przyszłości pojawi się jakaś aktualizacja jak tylko odzyskam swój sprzęt.

Jakość bielizny jest naprawdę dobra. Nie wystają nigdzie nitki i wszystko jest dopracowane w najmniejszym szczególe.

Skład: 89%Poliamid, 10%Elastan, 1%Bawełna



Majteczki są naprawdę wygodne w noszeniu, nie zsuwają się, nie skręcają i nie wrzynają w brzuch co naprawdę potęguje komfort noszenia. 


W sklepie online Julimex znajdziemy poza bielizną również akcesoria bieliźniane, podwiązki, jednorazowe osłonki na brodawki, opaski na oczy, paski obniżające zapięcie, wkładki do biustonosza, halki modelujące i wiele wiele innych ciekawych rzeczy w przystępnych cenach.  




Zachęcam was do odwiedzenia strony http://sklep.julimex.pl/ i zapoznania się z ich ofertą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.