CNDirect Wishlist.

Tak wiem.... To staje się nudne... Kolejna azjatycka strona i kolejna wishlist na moim blogu ale co ja poradzę, że zamawianie działa jak narkotyk i totalnie mnie uzależnia?! 


Tym razem oprócz biżuterii na której postanowiłam się  skupić wybrałam dla siebie świecące lampki różyczki. Pomyślałam, że mogą stanowić fajną dekorację do zdjęć na moim blogu. Są fenomenalne - przynajmniej tak mi się wydaje ;-) Więcej będę mogła stwierdzić gdy otrzymam przesyłkę. Dla mnie to "lepsza" wersja cotton balls które królują już chyba w każdym polskim domu.


Pierwszy naszyjnik który wybrałam to mega bogato zdobiony kwiecisty naszyjnik w stylu tych z ZARY. Wydaje mi się, że może wyglądać ciut tandetnie ale mam zamiar zrobić z niego pożytek na zdjęciach portretowych makijaży które ostatnio często wykonuję. 




Ostatni ale równie ciekawy kolczasty naszyjnik wpadł mi w oko w ostatniej chwili. Prezentuje się bardzo dobrze i mam nadzieje, że posłuży mi jako dodatek do letnich sukienek. Uwielbiam go choć jeszcze nigdy nie zawisł na mojej szyi. Już nie mogę się doczekać aż otrzymam swoje zamówienie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.