Born to Bio Tropical Mango- ekologiczny żel pod prysznic.

Ostatnio na moim blogu jak grzyby po deszczu wyłaniają się rzeczy eko i bio. Tym razem więc Was nie zaskoczę bo pora na kolejny kosmetyk. Nie zmieniłam stylu życia i nadal zdarza mi się korzystać z popularnej i wszechobecnej chemii ale jeśli tylko nadarza się okazja do wypróbowania czegoś zdrowszego i lepszego dla mnie jak i środowiska chętnie korzystam.


O mojej słabości do Mango zdążyłam was poinformować niejednokrotnie na wszystkich moich profilach społecznościowych więc postaram się nie powtarzać. Born to Bio Tropical Mango żel od prysznic otrzymałam od sklepu internetowego iperfumy.pl na spotkaniu w Dębicy. Był to jeden z tych kosmetyków który szczególnie mnie zainteresował sami wiecie czemu ;-)

Tropical Mango , drogeria internetowa iperfumy

Szukając informacji na temat żelu natknęłam się na skład który jest w 99,5% naturalny oraz wyczytałam, że pozbawiony jest parabenów, glikolu, sztucznych barwników, silikonu, Phenoxyethanolu i ma fizjologiczne PH. Brzmi zachęcająco prawda??

AQUA, PSEUDOTSUGA MENZIESII WATER*, AMMONIUM LAURYL SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, LAURYL GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, LACTIC ACID , POTASSIUM SORBATE, BENZOIC ACID


Jako, że kosmetyki marki Born to Bio mogą pochwalić się różnymi certyfikatami bezpieczeństwa między innymi 
EcoCert Greenlife myłam nim także wrażliwą skórę mojego syna. Nie dopatrzyłam się podrażnień i przesuszeń. Skóra zachowała swoje naturalne nawilżenie i zyskała delikatny zapach.

Produkty Born To Bio zawierają najlepszej jakości substancje naturalne pochodzące z upraw ekologicznych. Jednocześnie w ich składzie znajduje się maksymalnie 5% dodatków syntetycznych (oczywiście tych, które zostały dozwolone przez wspomniany EcoCert).

ekologiczne kosmetyki, imperfumy

Niestety pomimo iż bardzo polubiłam się z produktem jestem rozczarowana trwałością zapachu który nie pozostaje na skórze za długo. Nie podoba mi się również brak pompki ale to zwykle czepialstwo z mojej strony. Jeśli jesteście fanami kosmetyków naturalnych powinniście wypróbować ten lub inne produkty marki Born to Bio. Ja czuje się zachęcona i jeśli tylko znajdę się w posiadaniu czegoś nowego to na pewno podzielę się wrażeniami.

Pojemność 300ml / 18,38 PLN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.