Ulubiony makijaż + kilka nowości.

Moje życie ostatnio nabiera większego tępa, dlatego nie mam czasu na eksperymentowanie z makijażem. Spakowałam do podręcznej kosmetyczki kilka kosmetyków które szczególnie wpisały się w moje upodobania i używam ich każdego dnia. 

trwały makijaż drogeryjnymi kosmetykami

Nieodłącznym elementem mojego dziennego makijażu jest kolorowa kreska. Najczęściej sięgam po metaliczne eyelinery Golden Rose. Mój ulubiony kolor to przepiękny szafir o numerku 18. 

 golden rose, wibo, tanie dobre kosmetyki

W zależności od oczekiwań wybieram maskarę Golden Rose Sexy Black lub Wibo Queen Size. Pierwsza z nich daje mocny, wyrazisty efekt. Rzęsy są pogrubione, wydłużone i bardzo czarne. Niestety mam wrażenie, że po 8 godzinach zaczyna się kruszyć i wpadać mi do oka powodując dyskomfort. Nie wybieram jej w dni w które mam zamiar cieszyć się efektem nieco dłużej.
Queen Size daje zdecydowanie naturalniejszy efekt. Kojarzy mi się ze skrzydłami anioła. Rzęsy są wyraźnie zagęszczone bez efektu obciążenia i wyraźnie podkręcone. Niestety odbijają się na mojej opadającej powiece.  Efekt idealny uzyskuję gdy połączę oba tusze ze sobą.

Jeśli chodzi o brwi wybieram pomadę z Inglota o numerku 20. Czasem mieszam ją z 16 jeśli chcę aby mojej brwi miały naturalniejszy efekt. W dni takie jak ten nie mam czasu na fanaberie. Na linię wodną używam konturówki żelowej tej samej firmy w kolorze 68.

perfekcyjne brwi , pomada inglot , kolorowa kreska eyelinerem


Od roku albo dwóch moim cieniem na całą powiekę jest Miyo numer 03 Breeze. Nakładam go palcem i szybko rozcieram. Kolor powieki jest beżowy ujednolicony podobny do odcienia mojej skóry. Cień ma wykończenie satynowe wiec bardzo lekko połyskuje i oko wygląda świeżo i zdrowo. 


Aby pozbyć się cieni pod okiem sięgam po produkt z Pixie Cosmetics. Jest to naturalny korektor pod oczy z witaminami 01. Vanilla Cream. Ma świetną pigmentację, jest mocno kryjący ale w żaden sposób nie obciąża i nie przesusza wrażliwej i cienkiej skóry. Przypudrowany pozostaje na miejscu aż do zmycia. 

trwały podkład, najlepszy drogeryjny podkład

Po przelotnym romansie z droższymi podkładami Clarins, Inglot i Estee lauder powróciłam do jedego z moich ulubionych podkładów - L'oreal True Match. Uwielbiam go za trwałość, krycie oraz to, że nie przesusza mojej skóry i nie odznacza się.  Mogę liczyć na niego w każdej sytuacji. Sprawdziłam go pod każdym kontem. Nigdy mnie nie zawiódł.  


makijaż dzienny,  trwały makijaż dzienny

Puder po który ostatnio często sięgam to Eveline Professional Art Make Up nr 31 Transparent. Idealnie sprawdza się do lekkiego przypudrowania twarzy. To moje drugie opakowanie. Pierwsze wykończyłam i nie byłam zbytnio zadowolona  ale z czasem gdy zawitał do mnie po raz drugi przekonałam się i używam go z wielką ochotą.

Róż Catrice Defining Blush nr 110 Legend-Berry to miłość od pierwszego wejrzenia. Jest satynowy lekki i bardzo łatwy w aplikacji. Nawet jak przesadzimy łatwo jest go rozblendować i zasłonić nieco pudrem. Na policzkach wygląda naturalnie i dodaje świeżego wyglądu.

ulubione kosmetyki, makijaż codzienny

Puder którego używam do ocieplania twarzy to słynna terakota mineralna z Golden Rose numer 04. Podpisuję się pod wszystkimi zachwytami które krążą po sieci! 

biżuteria otein, kolczyki otein

Rozświetlacz My Secret Face Iluminator Powder to strzał w dziesiątkę a nawet setkę ! Fantastycznie rozświetla skórę. Umiejętnie nałożony tworzy zdrowy blask który sprawia, że makijaż wygląda naturalnie i świeżo nawet gdy jesteśmy zmęczone i nie wyspane.

tanie i dobre konturówki do ust 

Na koniec kolorowych wrażeń zostawiłam sobie prawdziwą perełkę. Konturówka Prestige Cosmetics Waterproof Lipliner o numerku 27 Plum jest ze mną od niedawna ale już od pierwszego dnia wiedziałam, że bardzo się polubimy. Świetnie wygląda na ustach, jest bardzo trwała i nie zjada się w nieestetyczny sposób. Utrwalona Bourjois Rouge Edition Velvet w kolorze Nude - ist jest tak trwała, że nie sposób się jej pozbyć.To moja kropka nad "i" w makijażu.

utrwalacze do makijażu, trwały makijaż inglot

Jeśli chcę aby mój makijaż trzymał się od wczesnych godzin porannych do później nocy sięgam po utrwalacz makijażu Inglot. Jest znacznie łagodniejszy od tego z marki Kryolan i jeśli tylko nie wybieramy się na całonocną imprezę na pewno sprosta naszym codziennym wymaganiom. 

elegancka bizuteria, niedroga biżuteria, biżuteria na co dzień


Na koniec mój ostatni ulubieniec którego nie ściągam od prawie dwóch tygodni. Kolczyki Otien. Zgrabne i bardzo eleganckie. Do kupienia tutaj [klik]

Dajcie znać jakich kosmetyków używacie i co stało się waszym hitem w ostatnim czasie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.