PACHNĄCA SZAFA - Dyfuzer "Różany Ogród".

Jeśli pamiętacie co znalazło się w paczce od sklepu aromatowo.pl to spodziewacie się recenzji tego produktu a jeśli nie to macie (mam nadzieje) miłą niespodziankę. Nie od dziś wiadomo, że jestem najlepszym testerem różanych zapachów w całej blogosferze ;-) 



Szczerze, nie przemawia do mnie design dyfuzorów. Nie wiem co fajnego jest w wystających patyczkach ale fakt faktem przynajmniej w tym wypadku wiem, że wygląd nie zawsze idzie w parze z jakością choć na pewno znajdą się zwolennicy tego typu dziwactw. 

 W naszych 30m/kw zapach rozchodzi się błyskawicznie. Jest intensywny ale bez przesady. Nie nazwałabym go nachalnym lecz otulającym. W żadnym wypadku nie jest chemiczny. Kojarzy mi się z ogrodem babci i beztroskim dzieciństwem. Ganiałam wtedy z kuzynostwem bawiąc się w chowanego i inne takie zabawy o których istnieniu mój syn nigdy nie będzie miał pojęcia. Jak się domyślacie zapach wywołuje wiele pozytywnych emocji. 

http://3.bp.blogspot.com/-E-O4gkM8zA0/UzSg6_yZoXI/AAAAAAAAAJc/jEmExx10oLw/s1600/roz-nn-rosa-rugosa.jpg
Nie znam się na kwiatach i choć uwielbiam róże ich odmiany są mi wciąż obce. Pamiętam, że w ogrodzie mojej Babci kwitła sobie taka oto dostojna Pani Róża (jak na zdjęciu) której zapach był niemalże identyczny do tego który zamknięty został w szklanej buteleczce. 
Magia prawda?

Wyobraźcie sobie, że dzięki jednej małej fiolce z odrobiną płynu (50ml) cofacie się w czasie do miejsca które potrafią wywołać w was tyle pozytywnych uczuć i emocji, że śmiejecie się same do siebie i nie możecie przestać.


Plus za wydajność. Od momentu kiedy otrzymałam przesyłkę w mojej kuchni umiejscowiłam dyfuzor. Ubytek płynu nie jest znaczny a intensywność zapachu nie zmniejszyła się co działa na jego korzyść i sprawia, że coraz bardziej go lubię. Gdyby tylko poprawić jego design byłby ideałem.Cena za 50ml 15,74 w sklepie aromatowo.pl [klik

Jeśli nie lubicie różanych zapachów polecam wypróbować inne warianty z tej serii. [klik]

-------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.