Nanshy Flawless Foundation F01.

Od dwóch tygodni jestem szczęśliwą posiadaczką pędzla do podkładu Nanshy. Nie wiem jak to się stało, że do tej pory nie miałam okazji zaznajomić się z marką. Polubiłam go od pierwszej aplikacji i używam codziennie. Chwilowo odstawiłam moją ukochaną gąbkę BB choć nie wykluczam, że ze jakiś czas znów do niej powrócę. 

tanie pędzle, pędzle syntetyczne

Co warto wiedzieć o Nanshy?
Wszystkie pędzle które znajdziemy w ofercie Nanshy zaprojektowane są z najwyższej jakości syntetycznego włosia, 
niezwykle miękkiego i 
przyjaznego w dotyku. Ponadto warto zwrócić uwagę na fakt, że są tworzone ręcznie z należytą starannością. Pędzle syntetyczne mają znaczącą przewagę nad pędzlami z włosia naturalnego, są w pełni bezpieczne dla osób posiadających alergie i łatwiej się domywająPrzedstawiciele marki to przeciwnicy stosowania przemocy wobec zwierząt. Dlatego nie dopuszczają się produkcji pędzli z włosia naturalnego. W ofercie spotkać możemy tylko i wyłącznie włókno syntetyczne. Ciekawy design podnosi ich atrakcyjność w oczach konsumentów.

włosie syntetyczne, pędzel do podkładu, tanie i dobre pędzle do makijażu

Flawless Foundation nadaje się zarówno do nakładania kosmetyków mineralnych, pudrowych jak i płynnych. Kosmetyki nie wchodzą głęboko pomiędzy włosie więc z łatwością można go domyć i nie musimy poświęcać tej czynności więcej niż minutę. Pamiętajmy jednak, że pędzli nie można moczyć na noc ani też suszyć na grzejnikach czy też w pobliżu nich.Pędzle powinny schnąć bez naszej ingerencji. Zawierają one bowiem klej który pod wpływem wody, wysokiej temperatury 
rozpuszcza się. Niewłaściwie dbanie o pędzle jest najczęściej występującą przyczyną ich rozpadu bądź rozklejenia. 

pędzel dobrej jakości , pędzel do podkładu

Ciesze się, że Nanshy znalazł się w mojej domowej kolekcji. Mam nadzieje, że nie będzie to ostatni pędzel tej marki w moim domu. Z pewnością pomyślę o pełnym zestawie za jakiś czas a póki co będę go testować.

kwiaty, kwiaty cięte, kwiatki wiosny, żółte kwiatki

Na koniec chciałam wam życzyć zdrowych i spokojnych świat Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższych... 


xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.