Mój pierwszy Chill Drink.

Jak wiecie Chill Drink dostałam na spotkaniu. Pokazywałam wam go niedawno. Byłam bardzo ciekawa jak smakuje dlatego poszedł na pierwszy ogień. Napój na bazie chmielu bez dodatku % na pewno nie przyciągnąłby mojej uwagi więc tym bardziej ciesze się, że mogłam go wypróbować.


Trzeba przyznać, że ma ładny zapach który do złudzenia przypomina sok jabłkowy. Smak jest przyjemny. Lekko orzeźwiający ale nie specjalnie trafia w mój gust więc raczej nie będę po niego sięgać. Działa uspokajająco i ułatwia zasypianie. Może być fajną alternatywą dla kobiet w ciąży. Na pewno wart jest wypróbowania. 100% natury zamknięte w fajnie wyglądającej buteleczce która mnie osobiście kojarzy się z wakacjami i stylem marynarskim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.