Makeup Revolution Flawless - prezentacja paletki.

Wiele razy zastanawiałam się nad zakupem paletki Makeup Revolution ale nigdy się nie zdecydowałam. Są one jednymi z najczęściej chwalonych w sieci i podobno mają całkiem dobrą jakość w stosunku do niskiej ceny która w żaden sposób nie przekłada się negatywnie na jakość. Teraz mogę to sprawdzić! Perfumerii Euforia podarowała mi Flawless na blogerskim spotkaniu w Dębicy.   

brush zoeva, tanie a dobre cienie do powiek, duża paleta cieni

Już przy pierwszym kontakcie bardzo przypadła mi do gustu. Umieszczono ją w przepięknym kartonowym opakowaniu w kolorze Rose Gold. 

pomysł na prezent dla niej, paleta cieni na prezent

Na odwrocie ku mojemu zaskoczeniu pojawił się cały rozstaw kolorów które znajdują się w palecie. Zdecydowanie ułatwia to zakupy potencjalnym klientom którzy bez odpakowywania będą mogli sprawdzić jakie kolory znajdują się w środku. 

paleta cieni na każdą okazję, niedroga paleta cieni, tania paleta cieni

Paleta w której umieszczone są cienie wykonana została z solidnego i twardego plastiku. Jest dość ciężka co bardzo mnie zaskoczyło.

najlepsze tanie cienie, paleta na prezent, pomysł na prezent dla niej

Cienie które znajdziemy w środku pozwolą nam stworzyć niezliczone kombinacje makijaży dziennych jak i wieczorowych. Jest ich aż 32! Jak na tak niską cenę oscylującą w granicach 40zł to naprawdę wielki szacun !
Do kupienia między innymi w perfumerii Euforia [klik] ale z tego co wiem kosmetyki Makeup Revolution można znaleźć również stacjonarnie. 

paleta cieni dla zielonych oczu, paleta cieni dla szarych oczu, paleta cieni dla niebieskich oczu, paleta cieni dla brązowych oczu

W środku znajdziemy duże lusterko które ułatwi nam makijaż w domu ale przyda się również podczas podróży. Cienie są dobrej jakości. Zdecydowanie da się nimi pracować. Za jakiś czas postaram się wrzucić dla was makijaż z użyciem tych własnie cieni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.