Chwilo trwaj! Bio słodycze EkoFlorka.

Każdy dzień zaczyna od wypicia kawy. Uwielbiam gorącą, aromatyczną ze spienionym mlekiem - oczywiście bez cukru. Rozpoczynając dzień w ten sposób wiem, że nic nie jest w stanie mi przeszkodzić i zrealizuję wszystkie swoje plany i postanowienia. Aby dodać sobie jeszcze większego kopa i zrelaksować się przed dniem pełnym wrażeń lubię sięgnąć po słodkie przekąski.
słodkości,

Ostatnio do moich słodkich ulubieńców dołączyła firma Eco Florka która  jest marką słodyczy bio. Ja wprawdzie bio-zapaleńcem nie jestem ale ich słodycze bardzo mi smakują. 




Obecnie wzięłam się za czekoladę z truskawkami i malinami. Jest przepyszna! Zamiast chemicznego nadzienia ekoflorka zatopiła w czekoladzie suszone owoce. Dla mnie to zupełnie nowe doznanie smakowe ;-)

czekolada z truskawkami i malinami bio, ecoflorka, mleczna czekolada bio

Po krówkach klasycznych bio i tych z jagodami goi pozostało już tylko wspomnienie. Ciężko jest się opanować i sięgnąć tylko po jedną. 

słodycze eko florka, krówki, eco krówki, czekolada bezglutenowa

Jakie są wasze ulubione słodkie przekąski do kawy ?? Po co najczęściej sięgacie i jak się rozpieszczacie ?? Czekam na wasze komentarze ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.