ZIAJA MED Kuracja naczynkowa na noc.


Właśnie kończę kurację kremem z serii naczyniowej. Jestem zadowolona ponieważ krem już po kilku użyciach zaczął działać prewencyjnie na moją skórę. Nie pojawiły się żadne nowe "pajączki" które przed stawaniem wychodziły na moich policzkach jak grzyby po deszczu. Zauważyłam też, że delikatnie zbladły i są mniej widoczne. Niestety jestem świadoma, że po użyciu kremu (nawet droższego) efekt nie jest w stanie zniknąć całkowicie i na to wcale nie liczę. Nie miałam rumienia więc nie mogę wypowiedzieć się na temat tego czy jest w stanie go zlikwidować lub złagodzić ale takie informacje na pewno znajdziecie na wizażu. 

Krem intensywnie nawilża. Nadaje się na noc jak i nadzień. Nie koliduje z makijażem ponieważ jest na bazie wody dzięki czemu szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki.

Jestem pozytywnie zaskoczona jego działaniem. Nie spodziewałam się, że za cenę trzynastu złotych dostanę tak dobrą kurację. Z pewnością jeszcze do niego powrócę.  

13 komentarzy:

  1. Ja uważam, że Ziaja ma bardzo dobre kosmetyki :)

    fineandhealthy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że kuracja sprawdziła się. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja Med ma dobre kosmetyki - ja lubię serię z wit. C i kwasem hialuronowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. stosowałem kuracje do łojotokowej skory i nie była zła : ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że ta seria Ziaji w pełni jest zadowalająco na problemy naczynkowe. Miałam ją i stosowałam . Całkiem nieźle sie sprawdziła. [pzdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam go kiedyś, był okej, ale nie zauważyłam jakichś specjalnie widocznych rezultatów, więc nie wracam do niego na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem niczego nie usunie może jedynie zatrzymać dalszy postęp i załagodzić zaczerwienienie ;D cudów nie ma sie co spodziewać

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.