Zakupy : promocje na kolorówkę w Naturze.

Natura coraz częściej ma promocje na kolorówkę. Ekscytacja wydarzeniem pewnie spadła dzięki czemu nie ma tak takich tłumów jak w Rossmannie ale dla mnie to zdecydowany plus. Dodatkowo jestem miło zaskoczona bo sklep który odwiedziłam były wszystkie testery a inne produkty były szczelnie oklejone taśmą więc nie było opcji by ktoś wsadzał w nie brudne paluchy. 


Na mojej liście zakupów było kilka pozycji. Udało mi się odhaczyć wszystkie. Zakupiłam aż 5 pomadek - dwie z nich dla moich kumpeli którym bardzo spodobała się szmina w kolorze Monaco z limitowanej kolekcji Kobo którą mam już od jakiegoś czasu. Ja dla siebie dokupiłam jedną w kolorze Nicea.


Do tego dwa kolory ze stałej kolekcji 104 English Rose i 105 Velvet Rose oraz polecana kiedyś mocno konturówka Pierre Rene Lip Matic w kolorze 03.


Skusiłam się również na róż Catrice który przeżywa właśnie swój renesans w sieci oraz na korektor w nr 1 na który czaiłam się od dawna. Niestety do tej pory zawsze był wyprzedany.


Na każdej promocji sięgam też po wkłady KOBO. Wybrałam 2 matowe kolory i jeden przepięknie mieniący się brąz. Kolorki od najjaśniejszego 145,117, 208. Biała magnetyczna pata Inglota została już zapełniona- czas wybrać się po kolejną :)

5 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się ta matowa szminka Kobo :D a róż z Catrice i korektor z Kobo mam i używam :D i przede wszystkim bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nicea również gości u mnie, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.