Pędzle i zabawka z dresslink.com - prezentacja ♥


Zgodnie ze styczniową "My wishlist" dziś przychodzę z prezentacją produktów które zamówiłam na stronie Dresslink  To już moje drugie zamówienie ze strony. O pierwszym pisałam wam tutaj---> klik. Nadmienię tylko, że wtedy przesyłka bardzo się udała i nadal jestem zadowolona. Zabawki służą (choć niektóre lekko się rozczłonkowały) a ubranka lekko przy krótkawe nadal wyglądają rewelacyjnie (nie sprały się i nie zmechaciły) więc mam spore oczekiwania odnośnie rzeczy które zamówiłam teraz. 

Pierwszy set składa się z dziesięciu pędzli do twarzy. Na pierwszy rzut oka wyglądają całkiem korzystnie i nie mają niedoróbek... Są równie ciężkie jak popularne Hakuro i naprawdę nie sprawiają wrażenie taniochy. Wszystkie posiadają niesamowicie miękkie włosie syntetyczne. 


Pięć większych pędzli będę używać na pewno do podkładu i pudru mineralnego. Nie lubię  myć ich codziennie więc każdy zapas zostanie spożytkowany. 


Pięć mniejszych pędzli z całego setu dorównuje miękkością pozostałym jednak są one nieco rozcapierzone co nie bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że po kąpieli i odpowiednim suszeniu zyskają nieco ładniejszy kształt. Pokładam nadzieję, że sprawdzą się do pudrowania okolicy pod oczami, nakładania korektora i konturowania nosa w moim codziennym makijażu.  



 Kolejny zestaw, bardzo podobny jednak rozmiarowo mniejszy przeznaczony jest do oczu. Kształt pędzli jak widać na zdjęciu jest zdecydowanie lepszy. Jakościowo włosie syntetyczne jest takie samo jak w przypadku większego setu.



Garść linków do sprawdzenia:
♥Dresslink:  http://bit.ly/1RXT4R1
♥$0.01 Items:  http://bit.ly/1WzN28a
♥Free Shipping Items:  http://bit.ly/1nCgi2c

dodam tylko, że recenzja na pewno się pojawi jak tylko zacznę ich używać. Jeśli się sprawdzą przygotuję taki zestaw na rozdanie dla was.

Na koniec prezentacja zabawki do kreatywnego spędzania czasu z moim synkiem. 




Już dawno szukałam takiej kompaktowej tablicy magnetyczno-kredowej. Niestety wszystkie były gigantyczne. Ta jest niewiele od kartki z bloku. Składa się na płasko więc można ją ze sobą zabrać dosłownie wszędzie i łatwo przechowywać. 

10 komentarzy:

  1. Pędzle wyglądaja ładnie, w końcu daleką drogę przebyły, po kąpieli będzie lepiej, tablica super pomysłem . Poklikała i obserwuję, liczę na kliki u siebie też w postach dresslink. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sama chciałam tam zamówić kilka rzeczy, ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, a poza tym mój bank ściąga 10zł za przelew międzynarodowy:(
    pędzelki fajne, sporo osób je kupuje teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płać tradycyjnym ;) na stronie wybierasz opcje polkiego jezyka i juz jestes w domu :p

      Usuń
  3. Widziałam też pędzelki na aliexpress. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez ale z tej strony nie zamawiałam :)

      Usuń
  4. A zabawka z dresslink jest świetna :) Bardzo by się spodobała synkowi :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sama mam pędzle z podobnej strony i są moimi ulubionymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie widzę różnicy jeśli chodzi o pędzle do twarzy;) do oczu można by się przyczepić

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.