Pachnące prezenty od aromatowo.pl




Wczoraj doszła do mnie pachnąca paczka od sklepu aromatowo.pl w której znalazłam wiele cudowności do sprawdzenia i pokazania na blogu. 

Dodatkowo otrzymałam stały rabat w wysokości -10% do każdego zamówienia. Tak więc jeśli w przyszłości postanowicie kupić coś w tym sklepie pamiętajcie, że z prawej strony mojego bloga oraz w zakładce współprace kod będzie cały czas widoczny i gotowy do wykorzystania. 

https://www.instagram.com/dziewczynazjasla/

W pudełku znalazłam produkty dobrze znanej marki Pachnąca Szafa.  Pierwszym z nich jest Woda do Prasowania o zapachu "Paris Paris" która totalnie mnie zaskoczyła. Jest bardzo delikatna zupełnie inna od wszystkich francuskich mdlących śmierdziuszków które poznałam do tej pory. Nie mogę się doczekać aż wyprasuje nią pościel. 


Dyfuzor "Różany Ogród" pachnie nieziemsko! Jeśli niebo ma jakiś zapach to dokładnie tak go sobie wyobrażam. Otulający, słodki -całkiem podobny do marmolady jaką moja Babcia nadziewała pączki gdy byłam mała. Mam ochotę skropić nim ciało i patrzeć jak innym cieknie ślinka na mój widok ;-D  yyy?! tzn. zapach.. 

Pozostając w temacie róży otrzymałam również Naturalny Olejek Eteryczny z firmy Optima Plus o zapachu drzewa różanego który ma mocniejszą woń i w którym ja wyczuwam coś więcej niż tylko tytułową różę. Dla mnie pachnie poranną rosą na świeżo skoszonej trawie w ogrodzie różanym. Wybrałam go ze względu na właściwości które działają kojąco na migrenę, uczucie apatii, zmęczenia, stresu a nawet bezsenność. Często korzystam z dobroczynnego działania różnych olejków. W mojej szafce z różnościami zawsze mam te o zapachu eukaliptusa, mięty i jałowca. Korzystam z nic zawsze gdy zachodzi potrzeba. 



Zawsze byłam ciekawa granulek do kominka. Widziałam je u mojej blogowej koleżanki Izy. Nie wiem z jakiej firmy były te które miała ale moje są z Regent House. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie więc ciesze się, że mogę testować coś zupełnie nowego. Wybrano dla mnie wersję "Candle Light" mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu.

Do tego wosk z firmy Kringle. Jak wiecie mój krótki romans z woskiem tej firmy skończył się równie szybko jak się zaczął ale mam nadzieje, że tym razem będzie inaczej. Plan jest taki: niedzielne śniadanko, Ja i On, świeże bułki z dżemem i gorące kakao w tle palący się wosk o zapachu "Hot ChocoLate". Mam nadzieje, że wyjdzie dokładnie tak jak to sobie zaplanowałam.  

Otrzymałam również kominek z firmy Pachnąca Szafa który świetnie sprawdzi się do palenia granulek, wosków jak i do olejków eterycznych w fajnym niestandardowym kształcie. 



Na koniec zostawiłam sobie największe smaczki czyli kule do kąpieli z Bomb Cosmetics na które miałam ochotę od bardzo dawna ale jakoś nie było okazji aby je zakupić. Otrzymałam zapachy o nazwie "Jesteś szalona" i "Lato miłości".Jak wiecie do tej pory wybierałam te z Organique czy okażą się lepsze?- zobaczymy :)

9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście - same cuda :) kominek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :) jestem bardzo ciekawa tych zapachów wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne rzeczy, Najbardziej urzekł mnie kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej takie rzeczy bardzo cieszą oko i nos :) Nie obraziłabym się za takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo ;D kto by się obraził.. chyba głupi !

      Usuń
  5. Niestety hasło rabatowe nie działa :/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.