Jak polubić prasowanie? recenzja PACHNĄCA SZAFA- Aromatyzowana woda do prasowania – Paris Paris.


prasowanie, najlepsze żelazko, tanie żelazko, jak polubić prasowanie

Zdecydowanie nie lubię prasować, prawie tak samo bardzo jak kiedyś nie lubiłam kąpieli w wannie. Idąc tym tropem postanowiłam zainwestować i zmienić swoje nastawienie. Po wymianie "biedronkowego" żelazka na Philips Performer Plus obowiązek jakim jest prasowanie stał się zdecydowanie znośniejszy. Nie jest to jeszcze mój wymarzony sprzęt ale jestem już o krok bliżej celu i z pewnością następnym w które zainwestujemy będzie to właściwe. Póki co aby uprzyjemnić sobie godziny spędzone na prasowaniu zaczęłam używać odpowiednich kosmetyków. 

łatwe prasowanie, płyn ułatwiający prasowanie ubrań, tkanin, zagnieceń


Aromatyzowana woda do prasowania Paris Paris ma ładny delikatny zapach który relaksuje i odpręża. Nie plami ubrań i dzięki zmiękczającym składnikom ułatwia prasowanie zagnieceń. Jestem nią zachwycona. Posiada wygodny atomizer który ułatwia rozpylanie za pomocą delikatnej mgiełki która osiada na tkaninie. 

woda do prasowania, aromatyzowana woda do prasowania, pachnąca szafa, Paris, Paris

Woda kosztuje 12,60 za 500ml pojemności i już zauważyłam, że jest bardzo wydajna. Kusi mnie jeszcze zakup wersji Różany Ogród ponieważ mam słabość do tego kwiatu. W sklepie aromatowo.pl znajdziecie również inne zapachy takie jak : cyprysowa aleja, herbaciana zieleń, lawendowe wzgórze i zanzibar (kliknij tutaj). Dla mnie to super alternatywa zwłaszcza dla tych którzy nie mogą używać ładnie pachnących płynów do płukania tkanin lub po prostu nie lubią ich specyficznej woni. Woda aromatyzowana to świetna alternatywa. Daje delikatny zapach i nie podrażnia skóry. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.