BOMB COSMETICS - "Jesteś szalona" i "Lato miłości"




Jak przystało na maniaczkę wszelkiego rodzaju kąpielowych gadżetów swoją przygodę z testowaniem kosmetyków które otrzymałam od sklepu aromatowo.pl rozpoczęłam od kuli i babeczki do kąpieli z firmy BOMB COSMETICS. Znajdziecie je tutaj -> klik i tutaj-> klik



Sama kupuję dość często tego typu rzeczy gdyż uwielbiam relaksować się w wannie przy blasku świec i z kieliszkiem czerwonego winka w dłoni. Rozpuszczenie kuli to dodatkowy a zarazem nieodłączny element wieczoru domowego spa. Średnio zużywam jedną kulę/babeczkę tygodniowo ale tym razem zaszalałam i postanowiłam szybciej je dla was przetestować.  



Jako pierwsza w mojej wannie rozpłynęła się babeczka "Jesteś szalona"  o niezwykle eleganckim aromacie kwiatowo-owocowym który delikatnie unosi się w powietrzu. Zawiera  naturalny olej jaśminowy który niesamowicie nawilża i koi suchą skórę. Po jej użyciu nie potrzeba wcierać balsamu.  



Druga kula "Lato miłości" rozpłynęła się dwa dni później. Użyłam jej na potrzeby regeneracji nie tyle skóry co kiepskiego samopoczucia które towarzyszyło mi po ostrym babskim wieczorze. Zapach intensywnie jeżynowy który bardzo pobudza i orzeźwia. Zawiera brokatowe gwiazdki oraz olejki eteryczne: wetiweria i imbir które są nie tylko niezłym afrodyzjakiem ale również tonizują skórę.  

Zarówno kula jak i babeczka przypadły mi do gustu. Chętnie zakupię kolejne. Moim zdaniem nie odstają jakością od ulubionych organique które w mojej łazience goszczą najczęściej. Jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam ich zakup. 

P.S. Pamiętajcie o kodzie rabatowym
(na pasku bocznym po prawie stronie) który upoważnia was do zakupów w sklepie aromatowo.pl z 10% zniżką.


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.