Zapach mojej Babci.

Może niektórzy z was pomyślą z czym ja przychodzę?! Z czym do ludzi? Stary odgrzewany kotlet z przed parunastu lat.. a jednak jest w nim coś wyjątkowego. Po pierwsze dostałam go w prezencie od mojej kumpeli Beaty której raz tylko wspomniałam, że bardzo chciałabym do niego powrócić  bo kogoś mi przypomina. 


Po drugie ma dla mnie olbrzymią wartość sentymentalną. Może nie ten konkretny egzemplarz ale cały zapach "Little Black Dress" który kojarzy mi się tylko z jedną osobą, bardzo wyjątkową i za którą niesamowicie tęsknię- zwłaszcza dziś... 


Moja Babcia miała na imię Zosia. Nigdy nikt nie mówił do niej Zofia, nawet ludzie na wsi zawsze używali zdrobnienia. Była bardzo sympatyczna, lubiła żartować - najbardziej z dziadka który często przekręcał różne nazwy. Nie pamiętam by krzyczała. Gdy była bardzo zła uśmiechała się, nigdy nie dała po sobie poznać, że coś wyprowadziło ją z równowagi. Nie unosiła się emocjami. Pamiętam jak stała w ulubionej poszarpanej podomce i gotowała. Pysznie, naprawdę pysznie. Smak pieczonego przez nią chleba pamiętam tak doskonale, że gdy tylko o nim myślę uruchamiają się wszystkie moje ślinianki. O żurku już lepiej nie będe wspominać ! OMOM! Zwierzałam się z każdej tajemnicy z każdego nawet największego problemu a ona słuchała, doradzała. Kiedy wychodziła do miasta zawsze zakładała eleganckie ciuchy, robiła delikatny makijaż. Najczęściej używała pudru constance carroll o specyficznym zapachu w bardzo jasnym kolorze i delikatnie podkreślała usta pomadką. Rzadziej sięgała po podkład Lirene. Zapach który jej towarzyszył zawsze gdy chciała dodać sobie jeszcze więcej szyku to Little Black Dress od Avon. Nie pamiętam by kiedyś pachniała inaczej, dlatego te perfumy są dla mnie naprawdę bardzo wyjątkowe. Psikając się nimi czuję, że jest blisko, czuję jej obecność i jakoś mi lepiej - raźniej. Czuję jakby dalej żyła. Była naprawdę wyjątkową osobą w moim życiu, wiele jej zawdzięczam. Bawiła się ze mną, uczyła, wychowywała. Nigdy jej nie zapomnę i ciesze się, że mogę ją "czuć"... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.