Zakupy Minti-Shop

Ostatnio złożyłam swoje drugie zamówienie w Minti-Shop. Do tej pory miałam miłe wspomnienia związane z zakupami w tym sklepie ale teraz muszę przyznać, że mocno mnie rozczarowali... Dziś pominę całą historię dlaczego tak się stało bo chciałabym pokazać wam moje nowe skarby.

dobra paleta cieni, uniwersalna paleta, makijaż dzienny, wieczorowy

Pierwszym z nich jest z pewnością paletka ZOEVA Warm Spectrum na którą czaiłam się od jakiegoś czasu. Ze wszystkich 3 nowych palet firmy to ona wpadła mi w oko najbardziej i wiedziałam, że musi dołączyć do mojej kolekcji.

037 Gold Disco, 085 Deep Ocean, 128 Pink Marshmallow, 106 Wet Marengo

Kolejnymi rzeczami które wylądowały w moim zamówieniu są lakiery hybrydowe Semilac i wzorniki do paznokci które posłużą mi do prezentacji wszystkich moich lakierów- nie tylko hybrydowych.

037 Gold Disco, 085 Deep Ocean, 128 Pink Marshmallow, 106 Wet Marengo

Skusiłam się na kolory 037 Gold Disco, 085 Deep Ocean, 128 Pink Marshmallow, 106 Wet Marengo oraz ten którego nie ma na wzorniku HARDI CLEAR (lakier budujący). 


Postanowiłam również zrobić zapas wacików bezpyłowych, acetonu którym ściągam najczęściej swoje hybrydy i dorzuciłam również dwie polerki bo zdecydowanie najszybciej mi się zużywają. 


W gratisie dostałam lakier, niestety zwykły-niehybrydowy więc pewnie się zmarnuje. Szkoda, bo kolor jest naprawdę ładny ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.