Tapety 3D - inspiracje do nowoczesnych wnętrz.

Ostatni wpis wnętrzarski przypadł wam do gustu. Przyznam, że bardzo mnie to cieszy i z przyjemnością podsyłam zupełnie świeżą garść inspiracji. Tym razem chciałabym pokazać jak w fajny i oryginalny sposób można ozdobić a nawet powiększyć optycznie mieszkanie. 



Fototapety na wymiar z efektem głębi to coś co lubię najbardziej. Dziwni mnie fakt, że nie są one zbytnio popularne. Przynajmniej wśród moich znajomych, rodziny która w ostatnim czasie wykańczała swoje domy lub je remontowała.

Ja jestem pewna, że wykorzystam je w swoim domu/mieszkaniu (jeśli kiedyś będę takie miała). Mam mnóstwo pomysłów na położenie ich w pokoju Arona, sypialni i przedpokoju.






Gotowe wzory i motywy na wymiar możecie odszukać np. na stronie http://fototapetynawymiar.com/ z tego co się orientuję wykonują również plakaty, fototapety na meble i drzwi w bardzo przystępnych cenach. Dajcie znać jakie inspiracje chętnie zobaczylibyście następnym razem na moim blogu. Jestem otwarta na wszelkie propozycje z waszej strony. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.