ŚWIECA ZAPACHOWA PARTYLITE - HARVEST SPICE


Na spotkaniu blogerskim w Krakowie trafiła mi się świeczka o zapachu Harvest Spice. Nigdy nie słyszałam o firmie PartyLite z której pochodzi zapach ale przyznam, że już na sam wygląd zapowiadała się obiecująco i musiałam ją odpalić.


Świeca pochodzi z katalogu Jesień/Zima2015 i jest jedną z III dostępnych.
Do wyboru są jeszcze owoce leśne i gruszka w karmelu której jestem ogromnie ciekawa i z chęcią wsadziłabym w nią nos. 


Subtelny ale wyczuwalny aromat równomiernie unosi się po małych i średnich pomieszczeniach. Spala się bardzo równo dzięki dwóm knotom których brakuje mi w świecach YC.  Paliłam ją około 8 godzin podczas wizyty znajomych. Nie widać za bardzo ubytku. Dla mnie to zdecydowany plus bo miałam w swoim życiu wiele ładnych pachnących świeczek które zawiodły mnie swoją wydajnością w stosunku do wysokiej ceny.

    295g tej świecy kosztuje 109 złotych więc umówmy się - bardzo dużo! Ostateczny werdykt wydam gdy uda mi się wypalić cały słoik. Śledźcie mojego facebook'a ;)) 

1 komentarz:

  1. ale jestem ciekawa tej świecy, a zabieram się do niej jakoś na około :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.