SPOTKANIE BLOGEREK I VLOGEREK KRAKÓW

Jak wiecie końcówka roku obfitowała u mnie w spotkania blogerskie. Poznałam wiele wspaniałych dziewczyn z którymi dzielę wspólną pasję jaką jest blogowanie i czerpanie przyjemności z testowania coraz to nowszych kosmetyków. 


Tym razem ugościła nas restauracja "Smakołyki" mieszcząca się na ulicy Straszewskiego 28 w Krakowie. Miałyśmy dla siebie całe półpięterko więc totalnie się wyluzowałyśmy. Oprócz Kasi nie znałam wcześniej żadnej z dziewczyn ale jak się okazało "nie taki diabeł straszny jak go malują".

Uczestniczki spotkania :
(niedługo uzupełnię linki do blogów i vlogów dziewczyn- dajcie mi trochę czasu)

 Kasia 
 Asia
 Gosia
 Kornelia
 Kasia
 Ewelina
 Gosia
 Agnieszka
 Ania
 Ela
 Iwona
 Patrycja


Atmosferę umiliły nam EcoŚwiece, pyszna kawa, herbata i ciepły obiad oraz "garść" upominków od sponsorów spotkania.




Sponsorzy spotkania:

PAESE 

CZTERY PORY ROKU
http://cpr.com.pl/ i fb 

GORVITA

REVITALASH 

FARMONA 

SEMILAC


 ADRIAN Fabryka rajstop

VENUS

OILLAN

CARLO BOSSI

BIELENDA

YOUR NATURAL SIDE

DERMAGLIN

PLUS DLA SKÓRY

WYDAWNICTWO IUVI

PARTY LITE

MAROKOSKLEP

CORALOVE 

BELL

INFOPLUS24

KILLYS

DAX COSMETICS

PUMICE SYSTEM

FELICEA

PIXIE COSMETICS

ECOBEAUTY

ELFRODO 

VIPERA




Nie zabrakło również prezentacji nowości kosmetycznych firmy Vipera. Prezentację poprowadziła Aisha która nie dość, że pozowliła nam dotknąć, powąchać i sprawdzić na sobie każdy kosmetyk to podarowała nam jeszcze fajne upominki. 








Szkoda tylko, że wysypał mi się transport i zaraz po godzinie 16 musiałam pędzić jak oszalała na tramwaj żeby zdążyć na busa. Chętnie zostałabym z dziewczynami odrobinę dłużej. 

Jeśli jesteście ciekawi dokładnie jakie upominki przywiozłam ze spotkania zaglądnijcie na bloga http://iamyourpassion.blogspot.com/2016/01/spotkanie-blogerek-i-vlogerek-w.html gdzie już pojawiła się zaprezentowana całość + fotorelacja ze spotkania. Ja niestety nie wyrobię w najbliższym czasie czasowo ale na pewno pojawią się już w tym tygodniu pierwsze testy i recenzje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.