Semilac nr 115 Dancer from Rio

Nigdy nie przypuszczałam, że malowanie paznokci będzie dawało mi tyle radości. Hybrydy zrewolucjonizowały moje podejście i postrzeganie strefy "paznokciowej" w internecie. Chętnie zaglądam na filmiki instruktażowe, przeglądam nowości kolorystyczne na ulubionych blogach. Dwa lata temu do głowy by mi nie przyszło by poświęcać swój czas na tego typu rozrywkę.


Jeśli chodzi o ulubiony lakier ostatnich miesięcy to śmiało stawiam na kolor Dancer from Rio z firmy Semilac. Kolor niejednokrotnie gościł na moich dłoniach. Zawsze przyciągał uwagę i dzięki niemu otrzymałam masę komplementów.



Zieleń jest mega soczysta, głęboka- taka jak być powinna. Do tego migoczący pyłek którego niestety nie byłam w stanie uchwycić na zdjęciach. (Zdradzę wam w tajemnicy, że zainwestowałam w fajniejsze oświetlenie więc następne zdjęcia powinny być bardziej szczegółowe i wyraźne.)

Obecnie czekam na dostawę kolorów: 128 Pink Marshmallow, 037 Gold Disco, 085 Deep Ocean, 106 Wet Marengo. Do koszyka wrzuciłam również budującego Semilac HARDI CLEAR o którym chodzą legendy a także kilka drobnostek które z pewnością pokażę w osobnym poście jak tylko otrzymam paczuszkę.

1 komentarz:



SZABLON BY: PANNA VEJJS.