RevitaLash i RevitaBrow Advanced moja opinia oraz zapowiedź testów RevitaLash Mascara i Primer.

Zdecydowanie dziś jest ten dzień w którym chcę podzielić się z wami moją opinią na temat dwóch odżywek RevitaLash i RevitaBrow które miałam przyjemność używać przez ostatnie dwa miesiące.

revitalash efekty revitabrow efekty

Pragnę też podzielić się z wami super nowiną, że stałam się posiadaczką dwóch kolejnych kosmetyków marki. Będę je sumiennie testować i wkrótce pokażę wam jakie dają efekty.

revitalash efekty revitabrow efekty

Dziś skupmy się jednak na tych które zużyłam do cna. Zacznę może od testowanej wielokrotnie RevitaLash Advanced którą recenzowałam na swoim blogu (tutaj).  Oczywiście podtrzymuję swoje zdanie, że produkt działa cuda. Od czasu kiedy wystawiłam recenzję w marcu zmieniło się jednak sporo. Uważam, że odżywka jest warta każdej złotówki. To już moje kolejne opakowanie. Fakt cena nie jest niska ale przedłużając i uzupełniając rzęsy metodą 1:1 u specjalisty wcale nie zapłacimy mniej. Plusem stosowania jest na pewno fakt, że rosną wam grubsze i zdrowsze rzęsy. Wygląda to bardziej naturalnie i nie widać ubytków tak rażąco kiedy jakaś rzęsa wam wypadnie. Zużyłam łącznie 5 opakowań odżywki o różnych pojemnościach. Dwa z nich kupiłam sobie sama. To najlepszy dowód na to, że gdy zaczyna mi jej brakować nie szczędzę kasy i zamawiam na nowo.

revitalash efekty revitabrow efekty

RevitaBrow Advanced mam pierwszy raz. Nie zauważyłam aż tak widocznego wzrostu brwi jak bym sobie tego życzyła ale nie mogę powiedzieć, że kosmetyk nie działa. Pojawiły się włoski w miejscach w których kompletnie nie miały ochoty się pojawić pomimo wcześniejszego smarowania ich olejkiem rycynowym. Wieloletnie regulowanie brwi mocno je przerzedziło ale od momentu kiedy zaczęłam używać odżywki widać wyraźną różnicę. 

revitalash efekty revitabrow efekty

Teraz przymierzam się do ponownego zakupu. Nie powiem, że jest to dla mnie mały wydatek ale mam już odłożoną część sumy i mam nadzieje, że w niedługim czasie uda mi się dozbierać resztę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.