Pyszne śniadanie; serek wiejski i konfitura truskawkowa.

Zdecydowanie jestem osobą która lubi celebrować każdy posiłeke. Nie lubię się śpieszyć, zawsze jem to na co akurat mam ochotę. Nawet kiedy lodówka świeci pustkami zakombinuję i zrobię tak by ładnie wyglądało i było pysznie. Stali bywalcy mojego profilu na instagramie wiedzą co gości na moim talerzu- chętnie pstrykam fotki jedzenia. Sprawia mi to przyjemność i pomaga w chwilach kiedy nie mam weny na wymyślanie smaków. Wchodzę na swój instagram, przeglądam a jeśli nie znajdę tam inspiracji przeglądam hasztagi innych dziewczyn. 


Znajduję inspirację i tak oto dziś pomysłem na pyszne śniadanie okazał się być serek wiejski z biedronki i konfitura truskawkowa. Do tego ulubiona kawa z mlekiem i mogę powiedzieć, że na moment odleciałam. Słodka rozpusta na początek tygodnia-mniam! 


Zwykle sięgam po dżemy wykonane przez moją mamę nie kupuję w sklepie ale dziś z ciekawości postanowiłam zasmakować bio konfitury ze sklepu http://marokosklep.com/ którą otrzymałam na krakowskim spotkaniu blogerek. Jest całkiem dobra ale zdecydowanie za słodka by jeść ją w pojedynkę na kromce chleba. Próbowałam również smaku figowego. Jest jak miód który uwielbiam i przyznam, że słoiczek zdążył zniknąć zanim wykonałam zdjęcie.  


Mam smaka na wersję cytrynową...  chyba sobie zamówię. Wam również polecam i na facebook'a wrzucam kod zniżkowy na zakupy w sklepie.;-)) 

kod rabatowy -15%
hasło: Kornelia 
ważny do końca lutego 2016r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.