Organique szampon i maska z serii Anti-Age

Pora na długo zapowiadaną i wyczekiwaną recenzję kosmetyków do włosów które na moim blogu goszczą stosunkowo rzadko. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że ciężko znaleźć mi produkty które satysfakcjonują mnie w 100% i takie do których chętnie powracam. Mam włosy farbowane, długie, grube a co za tym idzie bardzo ciężkie. Są zdrowe, potwierdzają to różnego typu badania włosów i skóry głowy które zdarza mi się wykonywać od czasu do czasu. Mam jednak spory problem z przesuszonymi końcami i puszeniem w skutek wilgoci. Ciężko znaleźć mi odpowiednie produkty nawilżające które dodatkowo nie obciążą i które sprawią, że będę mogła cieszyć się  lśniącymi i lejącym włosem na całej dugości. 

kosmetyki, najlepszy szampon i maska do włosów

Kiedy odkryłam serię Anti-Age z Organique nie spodziewałam się aż tak dużej różnicy. Moje doświadczenie z kosmetykami naturalnymi do włosów nigdy nie było zbyt dobre. Właściwie skusił mnie zapach i pochlebne opinie ekspedientki. Zarówno szampon jak i maska do włosów mają cudowny zapach soczystych winogron który pozostaje na włosach przez jakiś czas. Serię stosuję od września 2015r. i muszę przyznać, że jeszcze mi się nie znudziła. Kosmetyki są bardzo wydaje więc idzie przeboleć nieco niższą cenę. 

naturalna pielęgnacja włosów organique

Pierwsza maska skończyła mi się na początku grudnia. Stosowałam ją praktycznie za każdym razem po umyciu. Wystarcza odrobinka aby włosy były gładkie i lśniące. Nakładałam ją różnie w zależności od tego ile miałam czasu, siły i ochoty ale nigdy na krócej niż 5min. Trzeba przyznać, że po takim czasie działała cuda. Intensywna pielęgnacja którą fundowałam swoim włosom sprawiła, że stały się jeszcze mocniejsze, bardziej błyszczące bez efektu przeciążenia. Zauważyłam również, że po stylizacji czy prostowaniu efekt utrzymywał się znacznie dłużej.

zakupy organique szampon odżywka maska do włosów

Szampon również miło mnie zaskoczył swoją wydajnością. Jestem dopiero w połowie 1 butelki. Stosuję go jako drugi szampon gdyż ma właściwości silnie nawilżające niestety nie radzi sobie z dobrym domywaniem, skóry głowy,włosów z produktów do stylizacji takich jak olejki, pianki, czy lakiery utrwalające. Pierwszy szampon który służy mi do oczyszczania to zupełnie przypadkowy wybór. Praktycznie za każdym razem sięgam po byle jaki produkt który mam w swoich zapasach kosmetycznych. Następnie spłukuję go i sięgam po ten z serii Anti-Age i jeszcze raz staram się dokładnie umyć skórę głowy i włosy robiąc przy tym delikatny masaż. Pozbyłam się intensywnego swędzenia które doskwierało mi po użyciu drogeryjnych kosmetyków. Nie wiem czy kiedykolwiek będę potrafiła zrezygnować z tej serii. Zachęcam do wypróbowania. Dla mnie to odkrycie i HIT roku 2015!  

Szampon Cena za 250ml/41,90zł kilk
Maska Cena za 150ml/41,90zł klik

1 komentarz:



SZABLON BY: PANNA VEJJS.