No to w dechę!

Jeszcze rok temu dałabym głowę uciąć i rękę, że chcę na pewno w całym domu płytki- najlepiej białe bez żadnych wzorów i choć domu (na własność) nie mam stanowczo zmieniam zdanie i pukam sobie do głowy!

Mamy biel w korytarzu i łazience. Przy moich ciemnych włosach to prawdziwa katastrofa jak szczał w stopę z bliskiej odległości. Nie chcę nawet myśleć co by było gdyby w naszym życiu pojawił się czworonożnych przyjaciel...






Do tej pory wydawało mi się, że drewniane podłogi są bardzo staroświeckie i nie nadają się do nowoczesnych pomieszczeń. Dziś jednak przeglądając mój folder z wnętrzarskimi inspiracjami zauważyłam, że praktycznie w żadnym wybranym i zapisanym prze zemnie obrazku nie królują płytki. Wszędzie parkiety i deski podłogowe. Te ze strony http://www.prodexpol.pl/ prezentują się niesamowicie również na żywo- wiem co mówię- widziałam na własne oczy.
Nie wiem jak wy ale ja coraz bardziej marzę o własnym małym M. które będę mogła urządzić od podstaw wybierając podłogi, kolory ścian, planując gdzie co postawię...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.