Makijaż kosmetykami Felicea.natural i Pixie Cosmetics.

Zgodnie z obietnicą dziś pora na makijaż wykonany kosmetykami naturalnymi Felicea.natural o których pisałam niedawno tutaj -> (klik). Aby urozmaicić makijaż postanowiłam, że dołożę również dwa produkty mineralne od Pixie Cosmetics które zaprezentowałam wam na moim facebook'u tutaj-> (klik).


Całość prezentuje się bardzo naturalnie i świeżo a co najlepsze efekt który uzyskałam zajął mi jedynie 10min.  Podkład mineralny który wybrałam w przeciwieństwie do innych z którymi miałam styczność nie wchodzi w moje rozszerzone pory w okolicy nosa i nie podkreśla ich. Daje niesamowicie jedwabiste wykończenie. Czuje się w 100% kupiona i przekonana do zakupy pełnowymiarowego opakowania. Korektor również pozytywnie mnie zaskoczył, świetnie kryje cienie pod oczami, nawilża i pozostaje na skórze w idealnym stanie przez dobrych kilka godzin. Nie gryzie się z "suchymi" produktami. Jeśli chodzi o kredki do oczu i ust zaskoczyły mnie swoją kremową konsystencją która jest nad wyraz trwała. Po zastygnięciu trzyma się i nie przemieszcza od nałożenia aż po wieczorny demakijaż. Kolory są soczyste i dobrze na pigmentowane dzięki czemu ładnie ożywiają skórę twarzy i podkreślają kolor oczu. 


Produkty których użyłam to czarna i zielona kredka(klik), czerwona konturówka(klik), podkład mineralny (klik), korektor mineralny pod oczy (klik). Dołożyłam oczywiście kilka swoich standardowych kosmetyków takich jak np. tusz Pierre Rene i konturówkę do brwi z Inglota aby pokazać wam finalny look mojego makijażu codziennego. 

Dajcie znać jak podoba wam się efekt który uzyskałam za pomocą kosmetyków Pixie Cosmetics i Felicea.natural a co najważniejsze czy czujecie się choć odrobinę skuszeni do ich zakupu w przyszłości :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.