Dobre i Polskie- Felicea.natural kredki do oczu i ust.


Ostatnio stałam się posiadaczką aż trzech kredek marki Felicea.Natural . Jest to moje pierwsze zetknięcie z firmą która jak dowiedziałam się ze strony jest pierwszą w Polsce która zaczęła wytwarzać kosmetyki kolorowe. Zachęcam was do poczytania więcej o marce na ich stronie internetowej tutaj -> klik


Kredka do ust w kolorze czerwonym nr 75 podoba mi się najbardziej (klik). Lubię mocno podkreślone i wyraźne usta dlatego często po nią sięgam zarówno w makijażach dziennych jak i wieczorowych. Dzięki naturalnym składnikom konturówka zmiękcza, pielęgnuje i wygładza skórę ust, nie tworząc na niej tłustej warstwy przy czym jest bardzo trwała. Sprawdza się zarówno jako baza pod pomadkę jak i w pojedynkę.

Pozostałe dwie kredki które mam w swojej nazwijmy to "kolekcji" przeznaczone są do oczu. Numerki 61 i 64 (klik) wpasowały się w moje potrzeby wręcz idealnie. Są miękkie więc nie podrażniają powieki. Lekko zastygają dzięki czemu są też bardzo trwałe.  


Postaram się niedługo przygotować dla was wpis z użyciem tych kosmetyków bo myślę, że są warte głębszej uwagi. Uwielbiam testować produkty Polskie zwłaszcza tak dobrej jakości! Zachęcam was do zajrzenia na facebook'a felicea.natural -> klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.