Bell Cosmetics Silky Matt nr 04


Firma Bell Cosmetics podarowała mi na blogerskim spotkaniu podkład z limitowanej edycji Silky Matt nr 04. Niestety nie jestem w stanie przedstawić wam jego recenzji a oto powód :


Nie mniej jednak, da się zauważyć, że podkład ma bardzo ładne naturalne wykończenie i nie tworzy maski na buzi. Jest matowy ale zarazem jedwabisty. Nie wiem niestety jaka jest jego trwałość gdyż nie chciałam tego testować i wyglądać jak pajac przez pół dnia. Jeśli natchnę się na niego w jakiejś drogerii poszukam z pewnością jaśniejszego odcienia bo może wyniknąć z tego jakiś makijażowy romans... 

Nie wiem co zrobię z tym odcieniem ponieważ jest on zbyt pomarańczowy i nie przyda się żadnej z moich koleżanek. Szkoda. Bardzo nie lubię gdy fajne kosmetyki lądują w koszu. Na przyszłość fajnie byłoby gdyby osoby zajmujące się "obdarowywaniem" blogerek trochę bardziej się do tego przyłożyły gdyż ani ja nie mam pożytku z giftu ani firma która mi go podarowała bo nie jestem w stanie nikogo zachęcić do jego zakupu. 

Dla zainteresowanych podaję skład. 


Jeśli któraś z was posiada jego jaśniejszy odcień i używa koniecznie dajcie znać jakie są wasze opinie na jego temat? Będzie to super wskazówka dla innych dziewczyn. Wart zachodu czy też nie? Póki co ja się tego nie dowiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.