Art Gosz - wyjątkowe personalizowanie serca na każdą okazję.

Kiedy zobaczyłam serca na profilu Decoupage, czyli Art Gosz na facebook'u przepadłam. Wiedziałam, że muszę wraz z synkiem podarować takie mojemu mężowi który lubi wcisnąć pełen gaz podczas jazdy samochodem... 


Art Gosz to 100% Polskiego Hand Made. Jestem ogromnym fanem rzeczy które tworzone są ręcznie z pasją przez ludzi których to po prostu jara. Sama mam duszę artysty który lubi czasem zrobić coś po swojemu. Niestety często brakuje mi na to czasu. Fajnie, że można polegać na kimś kto pomoże nam stworzyć coś dla naszych bliskich, przyjaciół, znajomych co będzie wyjątkowe, spersonalizowane i dane od serca.


Nasze serduszko ma wymiary 7x7cm i kosztuje 15zł. W ofercie znajdziecie jeszcze większe serducho 10x10cm za 17zł oraz wiele innych przedmiotów które dowolnie możecie personalizować po konsultacji z Panią Magdaleną. 

Zamawiając serduszko sami możecie wybrać napis oraz wysłać własną grafikę która będzie widniała na odwrocie. 


Serduszko może być również świetnym prezentem na Dzień Babci i Dziadka, Dzień Mamy, Taty , Walentynki oraz świetnym podarkiem z okazji narodzin dziecka. Nic nie stoi na przeszkodzie aby stanowiło również wyjątkowy prezent bez okazji jak w naszym przypadku. Pomysłów bez liku, wszystko zależy od waszej kreatywności.


Mam nadzieję, że widok serduszka z napisem które mamy zamiar zawiesić na lusterku tatusiowego samochodu przekona go do tego aby nie przekraczał prędkości i zachował większą ostrożność na drodze. 

W niedzielę ruszy rozdanie na moim facebook'u Dziewczyna z Jasła w którym do wygrania będzie serduszko Art Gosz z dowolnym napisem i grafiką. Możecie je zrobić dla siebie lub podarować bliskiej osobie, wszystko zależy od was! Bądźcie uważni i wyczekujcie informacji ;-)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.