Aktualizacja - zakupy Golden Rose

W piątek i w sobotę spędziłam sporo czasu w pociągu. Wreszcie miałam trochę czasu aby nadrobić ulubieńców roku 2015 na moich ulubionych kanałach youtube. Nic nie mogło stanąć mi na przeszkodzie... no może poza wiecznie szwankującym internetem LTE w Play. 


Przemierzałam wszystkie subskrypcje wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu największych perełek kosmetycznych i kiedy moim oczom ukazał się kolejny raz z rzędu ten sam produkt wiedziałam, że muszę go mieć! Mineral Terracotta Powder o numerku 04 od Golden Rose umknął mi w ciągu roku. Nie wiem jak to się stało. Ze sto razy przechodziłam obok wyspy, co drugi się przy niej zatrzymywałam a co trzeci wychodziłam z siatką nowości i jakimś cudem nie miałam pojęcia o jego istnieniu. 


Decydującym nagraniem które zaważyło na tym, że muszę go mieć był filmik Maxi (8:50). 


Cytując brzmiało to mniej więcej tak : "(...) w tym momencie każdy powinien po prostu wyłączyć filmik i lecieć do golden rose kupić ten bronzer."


Jeśli chodzi o to kto ma na mnie największy wpływ z internetowego świata kosmetyków to zdecydowanie Maxi i Hania z kanału Digitalgirl13. Dziewczyny znają się na rzeczy a dodatkowo mają podobny typ skóry normalnej ze skłonnością do przesuszania więc wpasowują się w moje klimaty. Jutro będę testować ten produkt póki co zachwycam się jego unikalnym kolorem ;-)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.