3 włosowe zachcianki na ten miesiąc.

Odkąd na mojej głowie pojawiło się ombre mam ochotę na ciągłe prostowanie włosów. Niestety pogoda za oknem nie sprzyja i moje włosy po kilku minutach stają się na nowo napuszone i wyglądają tragicznie. Postanowiłam sobie pomóc i zamówiłam kilka produktów które uratują (mam nadzieje) sytuację



Matrix Total Results Sleek - Zestaw Wygładzający Niesforne  Włosy skusił mnie ceną. W sklepie internetowym http://lapuella.pl/ za ten zestaw profesjonalnych kosmetyków zapłaciłam bowiem jedyne 99,99zł. Miałam już kiedyś inną serię Matrixa i byłam bardzo zadowolona ale pamiętam, że zapłaciłam w salonie fryzjerskim dużo, dużo więcej. 



Goldwell Inner Effect Resoft & Color Live Anti-Frizz to prawdziwy rarytas wśród serum które idealnie wygładza włosy zniszczone zabiegami lub puszące się na końcach. Świetnie dociąża końcówki i zapobiega ponownemu puszeniu. Co do tego kosmetyku jestem przekonana, że to dobrze zainwestowane złotówki i na pewno nie będę żałować. W Strefie Fryzur gdzie obecnie chodzę jak większość z was wie używają tego produktu za każdym razem kiedy prostują mi włosy. 



Na koniec nowy Tangle Teezer Elite Orange Mango który chyba najbardziej przypadł mi do gustu w całej gamie kolorów które znalazłam. Zastanawiam się również nad wersją podróżną ale boje się, że nie sprawdzi się przy moich dość gęstych i grubych włosach. 

To moje pierwsze zamówienie w sklepie LaPuella w którym poza kosmetykami do pielęgnacji,koloryzacji i stylizacji włosów znajdziecie również wszystkie potrzebne przybory i sprzęty (a nawet meble fryzjerskie jeśli potrzebujecie). Już nie mogę się doczekać aż otrzymam zamówienie do ręki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.