Spotkanie Blogerek na Kresach- fotorelacja.


W sobotę miałam okazję uczestniczyć w Przemyskich Mikołajkach Świątecznych które odbyły się w restauracji Cuda Wianki. Jak się pewnie domyślacie było fantastiko więc chętnie podzielę się z wami moją fotorelacją. 


Nie obawiajcie się nie będzie zbyt długa bo nie było czasu... Z Kasią nieco się spóźniłyśmy! ;-D mały problem z orientacja w terenie dał o sobie znak akurat wtedy gdy najbardziej jej potrzebowałyśmy.


Całe szczęście dziewczyny były wyrozumiałe i wybaczyły nam spóźnienie! Na spotkanie dotarłam zdyszana, spragniona i mega głodna więc od razu złożyłam zamówienie. Jedzonko delicious!


Jako, że było to spotkanie Mikołajkowe obdarowałyśmy się samodzielnie zakupionymi prezentami. Nie zdradzę wam kogo ja obdarowywałam gdyż z przyczyn mi niezależnych prezent dotrze do mojej wybranki za tydzień- nie pojawiła się bowiem na spotkaniu. Niestety nie wiem kto mnie wylosował ale mój prezent pachnie obłędnie i na pewno pokażę wam jego recenzję na blogu. 



Nie zabrakło również kilku drobnych upominków od sponsorów spotkania ale o tym będziecie mogli poczytać niebawem ! :)) 






W sobotę wybieram się na blogowigilię. Już nie mogę się doczekać. Zawsze jestem chętna na takie akcje więc jeśli organizujecie spotkania piszcie do mnie śmiało. Na pewno przybędę ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.