Róbmy to co wychodzi nam najlepiej !

Jestem świeżo upieczoną mężatką. Organizacja wesela wyszła mi mówiąc nieskromnie wyśmienicie i wiele osób zachęcało mnie do tego abym spróbowała swoich sił zajmując się tym zawodowo. Idąc za ciosem poddałam się presji i przyjęłam pierwsze zlecenie. Jestem mega podekscytowana! 


Niestety nie będę mogła zdradzać wam zbyt wiele szczegółów akcji w trakcie przygotowań ale mam nadzieję, że uda mi się to zrobić po fakcie! Marzenia się spełniają i warto w nie wierzyć i dążyć do ich realizacji. Na dzień dzisiejszy znam już miejsce, wiem kto zagra, jakie będą atrakcje i najważniejsze punkty imprezy. Obecnie poszukuję namiotów pod wynajem i wybieram wstępnie kwiaty z florystką. Już nie mogę się doczekać! Czuję się jakbym drugi raz miała wychodzić za mąż. Jeśli będzie tak za każdym razem to czegóż chcieć więcej ;-) Młodzi trafili mi się z podobnym gustem więc myślę, że nie będziemy mieć problemów z porozumiewaniem się i nie dojdzie do żadnych sprzeczek choć w gruncie rzeczy to do nich należy ostatnie zdanie!;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.